Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Vliegticket 12 april 2014

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Vliegticket 12 april 2014

Bericht van Henk65 op ma 23 dec 2013 - 13:23

Ik wil 12 april 2014 vliegen naar Thailand voor een verblijf van 3 weken,wat is de beste tijd om een ticket te kopen in verband met aantrekkelijke prijzen. Afgelopen keer ben ik met China Airlines geweest,maar anderen mensen vertelde mij dat je beter met Eva airlines kunt vliegen in verband met meer beenruimte en service.

Of moet je op een anderen dag gaan vliegen omdat het dan goedkoper is,mij maakt het niet uit op welke dag ik vertrek en terug komt. En kunnen jullie mij ook vertellen bij wie je het beste terecht kunt voor een ticket,vorige keer
via OAD gekocht en was totaal 750 euro kwijt.

En wat moet je rekenen voor een Limo van Bangkok naar Pattaya?
Ik heb een adres gekregen van MR.KOB TAXI SERVICE in Pattaya is die bij iemand bekend en kan mij informatie geven. Hele fijne en mooie kerstdagen en een goed uiteinde en een heel goed 2014 wens ik jullie.
Henk65

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 07-08-13
Leeftijd : 70

Terug naar boven Go down

Re: Vliegticket 12 april 2014

Bericht van ReneThai op di 24 dec 2013 - 13:44

Ik ben 1.84 lang en vlieg al jaren met China Airlines , eerst met de 747-400 en nu met de airbus 340 . Ik heb ondanks mijn lengte geen problemen met de beenruimte maar probeer zo lang van te voren als mogelijk is  een goede plek online te reserveren . Rij 6 is bijvoorbeeld prima voor mij.

Ik boek de laatste jaren rechtstreeks bij China Airlines , online .  Als je kiest voor vertrek op 12 April en terug op 3 Mei kost je dat € 755,13 . Ga je een dag eerder , dus op 11 April kost je dat € 710,13

Soms is het verstandig om lang van te voren te boeken en soms is het verstandig om een last minute te boeken .

Je moet gewoon een beetje "spelen" en als je wilt gaan is het advies :  gewoon boeken !!

Je kan vanaf het vliegveld in Bangkok ook met de bus naar Pattaya ,maar dat heb ik nooit gedaan , en als je met een vooraf geboekte taxi wilt gaan betaal je tussen de 1200 en 1500 baht inclusief tollway. Bij deur 3 van de aankomsthal staat dan meestal de chauffeur te wachten met een bord met jouw naam erop.

Ik heb je een paar maanden geleden ook al antwoorden gegeven op vragen die je per prive bericht stelde , een reactie of bedankje bleef echter uit !!  Exclamation
ReneThai

Aantal berichten : 731
Registratiedatum : 28-07-13
Leeftijd : 67

Terug naar boven Go down

Bericht van pyt op di 24 dec 2013 - 13:58

Je kunt de zitruimte per maatschappij controleren op de volgende site: http://www.seatguru.com/

Zowel met Eva als met China gevlogen en bij beide vind ik de service voldoende voor ons.
Zelf kies ik momenteel voor China en dat heeft te maken met de aankomsttijd in Nederland, welke ons beter uit komt.

Aantal berichten : 40
Leeftijd : 62

Terug naar boven Go down

Bericht van ReneThai op di 24 dec 2013 - 14:21

Ik klaag weinig tot nooit over de vliegreis naar Bangkok , met welke maatschappij ik ook vlieg. Het zijn geen vliegende hotels , geen vliegende restaurants , dus moet je je zelf ook altijd wat aanpassen of anders business of first class vliegen.
De ene vlucht is wat prettiger dan de andere en dat kan ook wel eens aan de cabine bemanning liggen .

Reizen vind ik heerlijk , ook per bus of trein en dan is een vliegtuig gewoon perfect. In de jaren 70 vloog ik zelfs met een DC8-63 naar Bangkok , KLM , Garuda , of Philipinne Airlines , dat waren nog eens reizen met zelfs een tussenlanding.
ReneThai

Terug naar boven Go down

Bericht van Henk65 op di 24 dec 2013 - 14:59

pyt schreef:Je kunt de zitruimte per maatschappij controleren op de volgende site: http://www.seatguru.com/

Zowel met Eva als met China gevlogen en bij beide vind ik de service voldoende voor ons.
Zelf kies ik momenteel voor China en dat heeft te maken met de aankomsttijd in Nederland, welke ons beter uit komt.

Bedankt voor je antwoord op mijn oproep.
Fijne kerstdagen en een goed uiteinde.

groetjes,
Henk
Henk65

Terug naar boven Go down

Bericht van Henk65 op di 24 dec 2013 - 15:02

ReneThai schreef:Ik klaag weinig tot nooit over de vliegreis naar Bangkok , met welke maatschappij ik ook vlieg. Het zijn geen vliegende hotels , geen vliegende restaurants , dus moet je je zelf ook altijd wat aanpassen of anders business of first class vliegen.
De ene vlucht is wat prettiger dan de andere en dat kan ook wel eens aan de cabine bemanning liggen .

Reizen vind ik heerlijk , ook per bus of trein en dan is een vliegtuig gewoon perfect. In de jaren 70 vloog ik zelfs met een DC8-63 naar Bangkok , KLM , Garuda , of Philipinne Airlines , dat waren nog eens reizen met zelfs een tussenlanding.

Rene iemand vertelde mij dat hij het prettiger vind om met Eva air te vliegen omdat zij meer recente
vliegtuigen hebben met meer beenruimte zodoende.

Henk65

Terug naar boven Go down

Bericht van ReneThai op di 24 dec 2013 - 15:21

Ik ga weinig af op persoonlijke ervaringen of wensen of eisen van anderen vwb vliegticket en maatschappij naar Bangkok , ik heb daar een eigen mening over , omdat ik daar erg makkelijk in ben en tientallen jaren ervaring heb .

China Airlines vliegt met een airbus A340 en Eva met een Boeing 777 , ik vond de 747 altijd erg prettig maar ga met de tijd mee , de vliegtuigen worden "zuiniger" en blijf bij China Airlines.
ReneThai

Terug naar boven Go down

Bericht van robin33 op di 13 mei 2014 - 22:00

Een b 777-300er waar Eva mee vliegt is ook stiller dan een airbus (eva air fan)

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 13-05-14

http://video.eropuit.in/

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: