Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten :: 1 bot

e.inen@goldcar.nl, lodewijk Kuis

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Maya Winkelcentrum Chiangmai

Ga naar beneden

Maya Winkelcentrum Chiangmai

Bericht van ReneThai op do 23 jan 2014 - 19:50

Wederom is er in Chiangmai een nieuw winkelcentrum geopend , en wel het Maya Shopping Centre .

Vandaag was het zover , en dit winkelcentrum is dichter in de stad dan de andere onlangs geopende winkelcentra Central Festival en Promenada. Op de hoek van Nimmanhaemin en Huay Kaew Road is dus :

http://www.mayashoppingcenter.com/

Er is ook een grote Rimping Supermarkt , en ik hoop dus dat een van de Nederlandse Chiangmai expats die lid zijn van deze club er iets meer over willen en kunnen schrijven.

ReneThai

Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 28-07-13
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Maya Winkelcentrum Chiangmai

Bericht van printen op vr 24 jan 2014 - 6:20

Als ik in de buurt ben, zal ik daar eens een kijkje gaan nemen. Het is nogal ver van mijn huis.
printen

Aantal berichten : 1200
Leeftijd : 73

http://bahndong.blogspot.nl/

Bericht van Else Geraats op vr 24 jan 2014 - 11:19

Wellicht de auto laten staan en een stukje gaan lopen naar het winkelcentrum, daar blijf je warm van. Door de aanhoudende koude, vooral in de avond en nacht zijn er al doden gevallen. Chiang Mai met 6 doden staat aan kop gevolgd door Sa Kaew en Nakhon Ratchasima elk gerapporteerd 5 sterfgevallen.

Aantal berichten : 457

http://feeds.feedburner.com/NewThai

Bericht van Manow op za 25 jan 2014 - 17:04

Het is inderdaad stervenskoud In Chiang Mai in de nacht zakt het kwik tot 12 graden (het was som nog kouder de afgelopen tijd). Maar vanaf morgen gaat de temperatuur in de nacht een beetje omhoog, gelukkig maar.
Het is soms rillen onder de douche en een 2e extra deken op bed kan men goed velen. Ik ben nog steeds blij met mijn waterbed die d.m.v. een verwarmingselement op een aangename temperatuur gehouden blijft. De electramij. zal wel blij zijn met de komende meterstand. Very Happy  
Maar ik lig er warmpjes bij en zal niet klagen voor de extra batjes.

Manow
Manow

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 14-08-13
Leeftijd : 73

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: