Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Nieuwe website over Thailand

Ga naar beneden

Nieuwe website over Thailand

Bericht van ReneThai op ma 24 maa 2014 - 7:39

Regelmatig verschijnen er weer nieuwe Nederlandstalige websites over Thailand. Sommige sites verdwijnen weer snel en andere worden een groot succes.

Gisteren kreeg ik het verzoek om een nieuwe website als link te plaatsen op een van mijn startpagina's over Thailand.

Ik heb dat niet gedaan en wel om de volgende redenen.

Klik eerst op :  http://thailand24.nl/bangkok/aankomst   en lees goed wat een onzin daar staat.

Volgens de site krijg je in het vliegtuig een douane formulier ........Nou die krijg je al een paar jaar niet meer!!

Je krijgt ook een arrival en departure kaart , en die moet je allebei tijdens je verblijf in Thailand goed bewaren.  Nou ik weet niet hoe het bij jullie gaat maar bij mij wordt de arrival kaart altijd van de departure kaart afgescheurd en wordt de departure kaart in mijn paspoort vast geniet. De arrival kaart krijg je dus niet terug !!

En dan de "ergste" , over de taxi.

Ze schrijven dat de meter meestal rond de 30 of 40 baht begint. Wat raar , bij mij begint de meter altijd exact op 35 baht.

Maar dan dit , de 30-40 baht is ongeveer 3 euro !!

En voor die 30-40 baht , dus 3 euro , kun je meestal een uur in de taxi zitten !!

Wat een onzin allemaal , ik heb de site niet geplaatst en uiteraard geantwoord dat ze eerst goede info moeten geven.  Sad

Laatst aangepast door ReneThai op ma 24 maa 2014 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt
ReneThai

Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 28-07-13
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Nieuwe website over Thailand

Bericht van s-park op ma 24 maa 2014 - 8:26

Terecht René dat je het afhoudt. Veel onzin en erg onvolledig.
s-park

Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 28-07-13

Bericht van khunrob op ma 24 maa 2014 - 11:32

Hun Facebook pagina is al opgericht in 2012 maar is zo goed als leeg. Ze hebben wel al 3 like's en wel van Amazing Thailand, Embassy of the Netherland in Thailand, en Thailandblog.nl

Tags:#Facebook #Internet #Websites

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1953
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven