Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Goedkope hotels: betalen met iDEAL is mogelijk

Trefwoorden

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Aanbieding Thais product

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Aanbieding Thais product

Bericht van Gast op ma 14 apr 2014 - 19:24

Ik ben dol op de Action. Bij de Action kun je namelijk van alles kopen. Daarnaast is het spot goedkoop! Neem nu de Kokosmelk suree 400ml verkrijgbaar bij Action voor slechts 0.49

Indien de noten voor hun sap worden gekweekt dienen ze geplukt wanneer ze nog groen zijn en worden vervolgens geopend met een kapmes om bij het sap te komen. Vers kokos sap is zeer voedzaam en is een natuurlijke isotonische drank. Indien men echter het vruchtvlees wil gebruiken dienen de noten iets langer te rijpen en wordt het sap onbruikbaar. Wanneer het vruchtvlees dik genoeg is worden de noten geplukt en van hun buitenste bolster ontdaan door hen op een stalen pin te rijten . Hierdoor splijt de vezelachtige buitenschil open, die vervolgens wordt verwijdert wat de nog hardere binnen-schil blootlegt. De binnenste schil is veel dunner en beigekleurig bij jonge noten en donkerbruin bij de meer rijpere vruchten.

De binnen-schil wordt vervolgens verwijderd met een kleine bijl en de noot nogmaals geschild, ditmaal met een mes, totdat enkel het eetbare witte vruchtvlees overblijft . De vrucht en haar harde en vezelige hulsels kennen vele toepassingen, zowel in de industrie als in de gastronomie. Het buitenste hulsel wordt o.a. gebruikt als natuurlijke kunstmest, een voedingsbodem voor orchideeën en voor het maken van kokosmatten. Het vruchtvlees daarentegen wordt geraspt en uitgeperst om  kokosmelk te winnen, die op haar beurt wordt aangewend bij de bereiding van verschillende Thaise curries.

Gast
Gast

Terug naar boven Go down

Re: Aanbieding Thais product

Bericht van ReneThai op do 17 apr 2014 - 18:00

Bedankt voor de tip , ik heb er vanmiddag een paar gekocht . Na het Paasweekend ga ik weer eens een Thaise curry maken , waarschijnlijk de rode .

http://thaisekeuken.startpagina.nl
ReneThai

Aantal berichten : 731
Registratiedatum : 28-07-13
Leeftijd : 67

Terug naar boven Go down

Bericht van Manow op vr 18 apr 2014 - 0:09

Ik heb alleen blikjes Kokosnootwater gezien (0,69).
Waarschijnlijk hier de kokosmelk uitverkocht. Ga er deze week nog eens heen.

Manow
Manow

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 14-08-13
Leeftijd : 72

Terug naar boven Go down

Bericht van ReneThai op vr 18 apr 2014 - 8:46

Die kokosnoot limonade staat bij de frisdranken. Als je het niet kan vinden , gewoon even vragen !
ReneThai

Aantal berichten : 731
Registratiedatum : 28-07-13
Leeftijd : 67

Terug naar boven Go down

Bericht van khunrob op vr 18 apr 2014 - 19:59

Wilma heeft vanmiddag Thaise kip kokos soep gemaakt van de aanbieding kokosmelk Suree , erg lekker.

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1789
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Bericht van khunrob op za 21 jun 2014 - 20:00

Ik liep vanmiddag weer tegen iets aan bij Action dat ik niet kon laten liggen voor die 99 cent. Een potje met 4 soorten kruiden Thaise lemon, Pat Thai kung, Mashed garlic & chilli  en BBQ spices. Delicious 4-in-1 thai seasoning mix

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1789
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Bericht van s-park op zo 22 jun 2014 - 4:39

Eet smakelijk!
s-park

Aantal berichten : 421