Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Thailand heeft geen Marokkanen probleem..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Thailand heeft geen Marokkanen probleem..

Bericht van Peter Jansen op za 19 apr 2014 - 16:27

De Dansende Kameel, bied onvergetelijke familiereizen naar Thailand en Farid Essebbar, een door Zwitserland gezochte Marokkaanse hacker, werd op 11 maart in de Thaise hoofdstad Bangkok gearresteerd. Door zijn toedoen zouden Zwitserse banken 4 miljard dirham hebben verloren. Volgens Bangkok Post werd de 27-jarige Marokkaan gearresteerd door de Thaise politie in samenwerking met Zwitserland. Dat is zo'n beetje alles wat ik kan linken aan Marokkanen en Thailand.

Thailand heeft wel een Moslim probleem in het zuiden van Thailand. Maar eigenlijk zou ik willen weten is er een bevolkingsgroep in Thailand waar de Thais vaak problemen mee hebben? Ik heb geen idee!

Islam was vooreerst een religieuze ideologie die de Arabische wereld verenigde, maar verspreidde zich in de 7de eeuw, ná de toelating van niet-Arabieren, razendsnel om 's werelds tweede grootste religie te worden met ongeveer 1.179 miljoen aanhangers. In Thailand leven naar schatting zo'n 2,47 miljoen islamieten, voornamelijk in de zuidelijke provincies.

Tags: #Islam #Yala #Moslim

Peter Jansen
Gast

Terug naar boven Go down

Re: Thailand heeft geen Marokkanen probleem..

Bericht van Prajak (Erik Kuijpers) op za 19 apr 2014 - 17:32

Of Thailand een 'moslim' probleem heeft in het diepe zuiden, daar wordt toch anders over gedacht hier en daar. Ook door mij.

Ik heb al eens aangegeven wat er in het zuiden MEER speelt dan het simpele getal hoeveel moslims daar wonen.

Maar nu het aangekaarte onderwerp door Peter Jansen.

2,47 Miljoen Islamieten, zeg maar moslims, in dit land. Heb geen idee of die meer kinderen bij elkaar 'numpelen' dan Thais maar zeg eens, 20% van die mensen is vrouw en 10% van hen is 'dochter des huizes' die wel eens een 'kopvod' op zet. Dan praat je toch over 741.000 mensen die je, indachtig Geert Wilders, een 'kopvodden' taks kunt opleggen.

741.000 maal 100 baht brengt jaarlijks in de kassa 1,7 miljoen euro. Maak er 1.000 baht van en je beurt 17 miljoen euro. Daar kan Thailand wat mee ! Daar kunnen ze de rijstboeren mee betalen !

Dus vind ik dat de overheid hier maar eens naar deze cijfers moet kijken.... Smile 

Aantal berichten : 465
Registratiedatum : 28-07-13

Terug naar boven Go down

Bericht van Peter Jansen op za 19 apr 2014 - 20:27

De grootste minderheidsgroep in Thailand wordt gevormd door de Chinezen, die zich echter vrij sterk met de Thai hebben vermengd. De Chinezen vormen een belangrijk deel van de 'toplaag' in de Thaise samenleving. Er zijn vele rijke Chinothai met aanzien, problemen zijn er nooit echt geweest met Chinezen. Waar de Thais wel op neer kijken zijn de bergvolkeren. Zou er dan alleen een Moslim probleem in het zuiden zijn zoals Prayak ook schreef.

Allemaal hebben we wel gehoord van Thai Rak Thai,(letterlijk Thai houden van Thai) En als je de Nederlandse vertaling leest van het Thaise volkslied denk ik toch stiekem dit zou Geert Wilders geschreven kunnen hebben:

Thailand omarmt in zijn boezem alle mensen van Thais bloed
Elke centimeter van Thailand behoort aan de Thais
Het heeft lang zijn onafhankelijkheid bewaard
Omdat de Thais altijd verenigd zijn geweest
Het Thaise volk is vredelievend
Maar ze zijn geen lafaards in oorlogsvoering
Ze zullen het aan niemand toestaan om hun van hun onafhankelijkheid te beroven
Ze zullen ook niet lijden onder tirannie
Alle Thais zijn bereid om iedere druppel van hun bloed te geven
Voor de veiligheid, vrijheid en vooruitgang van de natie

Meer over Thaise moslims:

1. Jihad in het zuiden van Thailand
 2. Waar eet je lekkere shoarma in Bangkok ?

Peter Jansen
Gast

Terug naar boven Go down

Bericht van ReneThai op ma 12 mei 2014 - 10:36

Golf van aanslagen in zuiden van Thailand

In het zuiden van #Thailand hebben vermoedelijk moslimactivisten maandag een golf van terreuraanvallen uitgevoerd. Door zeker dertig verschillende schietpartijen, explosies en brandstichtingen kwam een persoon om het leven en raakten minstens tien anderen gewond.

Drie zuidelijke provincies in het voornamelijk boeddhistische Thailand kennen een grote moslimmeerderheid. Separatisten proberen zich al tientallen jaren af te zetten tegen de centrale Thaise regering. Sinds 2004 neemt ook het gewelddadig protest toe. Dit jaar vielen bij dergelijke aanslagen al zo'n veertig doden.
ReneThai

Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 28-07-13
Leeftijd : 67

Terug naar boven Go down

Gesignaleerd: Hoogwater-moslims in Thailand

Bericht van Ron Pattaya op di 1 nov 2016 - 10:48

In Nederland zag ik ze al vaker, maar nu zie je ze ook in Thailand de al-Isbaal hoogwater-moslims , salafisten zeggen dat dit zorgt dat ze niet in de hel terecht zou komen. Zelf moet ik bij hoogwater denken aan Michael Jackson.

Op internet vond ik het antwoord: “Het gedeelte onder de enkels dat bedekt wordt door het gewaad zal (op de Dag der Opstanding) bestraft worden met het Vuur.” Hoe kunnen we deze overlevering en de overlevering “De enkels hebben geen recht op het gewaad” in overeenstemming met elkaar brengen?

Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 01-08-13

Terug naar boven Go down

Bericht van L&M op vr 9 dec 2016 - 12:12

Geert Wilders is vandaag veroordeeld door de Rechtbank Amsterdam voor zijn uitspraak over “minder, minder, minder” Marrokanen. De rechters verklaarde Marokkanen tot ras en veroordelen hem. Geert doe als vele expats, pak je koffers en verhuis naar Thailand, heb je eindelijk rust.

#wilders
L&M

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 06-09-13
Leeftijd : 102

Terug naar boven Go down

Bericht van Henk van Ormondt op vr 9 dec 2016 - 14:03

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 19-12-14

Terug naar boven Go down

Bericht van halleej op vr 9 dec 2016 - 23:05

Zover ik weet heeft Thailand inderdaad geen Marokkanen probleem, het enige probleem wat men heeft is een hondenprobleem (Soi Dogs). Over honden gesproken, ik moest wel glimlachen om onderstaande foto:

OLLEKE BOLLEKE'S SNAPSHOT
Olleke Bolleke vond deze Thaise Moslima's grappig genoeg om op de gevoelige plaat vast te leggen!!! Voor dit en meer, surf naar de site van de beer! https://www.facebook.com/groups/Ollekebollekeinthailand/permalink/725412857614084/

halleej

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 11-04-15

Terug naar boven Go down

Bericht van Ron Pattaya op zo 11 dec 2016 - 2:42

Ook Rico Verhoeven versus Badr Hari gezien, die Hari kreeg een dikke knie tegen zijn elleboog en toen huilie huilie handdoek in de ring.

P.S zijn fans gezien?

Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 01-08-13

Terug naar boven Go down

Bericht van L&M op zo 11 dec 2016 - 12:05

@Ron Pattaya schreef:Ook Rico Verhoeven versus Badr Hari gezien, die Hari kreeg een dikke knie tegen zijn elleboog en toen huilie huilie handdoek in de ring.

Op FB las ik dat Badr moest stoppen daar hij anders te laat was voor een kroning van een andere wedstrijd Very Happy
L&M

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 06-09-13
Leeftijd : 102

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: