Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Counterpain Analgesic Balm

Ga naar beneden

Counterpain Analgesic Balm

Bericht van khunrob op di 20 mei 2014 - 11:02

Als we in Thailand zijn nemen we op de terug reis altijd wat tubes Counterpain mee naar Nederland. Ik zou geen ander middel weten dat even goed is. Ook gebruik ik counterpain soms tijdens een massage, een beetje Thaise bokser olie en een klodder counterpain doet soms wonderen. Counterpain word warm en zorgt voor directe verlichting van pijn bij tenniselleboog, zenuwpijn, reuma, spierpijnen, stijve spieren, aanhechting. Het is geen tover middel maar verlicht wel wat

Sinds een paar dagen heeft Wilma die aan het kwakkelen is er weer iets nieuws bij, een beklemde zenuw tussen de linker schouderblad met uitstraling naar haar linker hand. De huisarts verzekerde haar dat het niet haar hart is die de klachten veroorzaken, want ze heeft flink pijn in haar arm. Ik smeer haar nu meerdere keren per dag haar schouderblad en linkerarm in met Counterpain, en het geeft verlichting maar niet voor lange duur, maar het scheelt wel. Ook mijn eigen nek smeer ik vaak in als ik last heb, daar ik ooit een nekwervel heb gebroken, of eigenlijk was hij gescheurd door een ongeval. Dus ook  smeren. Hmmm ik heb nog 1 volle tube in huis.....

Counterpain

Aanbrengen op de pijnlijke plaatsen en licht inmasseren. De weldadige warmte zorgt voor een betere doorbloeding en ontspannen van de spieren.
De crème mag meerdere malen per dag worden aangebracht.
Ingrediënten: 10.2% Methyl Salicylate, 5.44% Menthol and 1.36% Eugenol.

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1984
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Counterpain Analgesic Balm

Bericht van ReneThai op di 20 mei 2014 - 21:08

Er zijn drie verschillende soorten counterpain , ik hoop dat je de goeie hebt.
ReneThai

Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 28-07-13
Leeftijd : 68

Bericht van khunrob op di 20 mei 2014 - 22:33

Ik koop altijd de counterpain zoals waar ik een foto van maakte en plaatst, ook wel counterpain cool gebruikt, maar dat vond ik niet zo

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1984
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Bericht van Prajak (Erik Kuijpers) op wo 21 mei 2014 - 2:00

Heb ik in huis. Heb ook Muscalax Analgesic Balm en de samenstelling is met dezelfde middelen als counterpain maar de percentages zijn daar resp 11,0,  5,5 en 1,2 procent. Vrijwel gelijk.

En dan zijn er nog de vele smeerselen die je bij tempels koopt en waar ook de menthol je tegemoet lacht. Ik maak me sterk dat het bekende Midalgan ook niet van dergelijke samenstelling is. Ach, als 't maar helpt.

Ik prefereer wel de counterpain cool. Daar zal wat meer vluchtige olie in zitten.....

Aantal berichten : 464

Bericht van ReneThai op do 22 mei 2014 - 17:20

Een paar jaar geleden had ik voor Sermo ( RIP ) Counterpain Gold ( plus ) meegebracht en persoonlijk bij hem in Helmond bezorgd. Hij was er erg blij mee .
Waar die Plus of Gold , eigenlijk geel , voor is , weet ik niet .
ReneThai

Aantal berichten : 730
Leeftijd : 68

Bericht van Prajak (Erik Kuijpers) op do 22 mei 2014 - 17:45

Zie net dat NL ook counterpain heeft. Zal in TH goedkoper zijn ? Als je veel gebruikt kan dat meetellen.

Maar het is symptoombestrijding. Het geneest niks. Het verlicht en voelt lekker aan. Toch gebruik ik het ook wel eens. Lage rugpijn, schouders, etc. Wel heel goed handjes wassen na gebruik; het is de hel voor ogen en andere slijmvliezen.

Aantal berichten : 464

Bericht van Suphannee Joelemeung op do 25 sep 2014 - 10:41

Ik gebruik altijd Namman Muay Olie (Methyl Salicylate en Menthol), werkt voor mij erg goed, en niet zo vet.

Tags: #counterpain #creme #zalf #balm #thailand

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 02-10-13

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: