Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Tom yam kung ต้มยำ scherpe Thaise soep

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Tom yam kung ต้มยำ scherpe Thaise soep

Bericht van khunrob op vr 6 jun 2014 - 23:40

Tom Yam Kung – Thaise soep met garnalen

Tom yam kung ต้มยำ is een hete en zure garnalen soep, en het wordt meestal kokend heet geserveerd in een aarden pot of aluminium met een schoorsteen in het midden, de zogenaamde moh fai หม้อไฟ .Onderaan zit een opening waar een vuurtje brandt terwijl de soep in een basin rond de schoorsteen wordt bewaard. De lekkerste at ik ooit langs een stikkende klong waar ik was uitgestapt met de klong taxi.

Het was al weer een tijd geleden dat ik hem zelf gemaakt had, toen mijn blik viel op een diepvries verpakking Tom Yam Kung bij Oriental Enterprise. Ik heb hem vanmiddag na het zwemmen met mijn kleindochter Steffannie gegeten, hij smaakte prima en was niet aangepast dus scherp van smaak, er zaten 3 garnalen in en veel champignons, het is zeker voor herhaling vatbaar.

sensations d'asie tom yam kung ingevoerd door: CPF Europe is de Europese tak van CP Foods (Charoen Pokphand Foods het merk voor authentieke Aziatische recepturen), waarvan het hoofdkantoor gevestigd in Thailand.

Oriental Enterprise

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1811
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Re: Tom yam kung ต้มยำ scherpe Thaise soep

Bericht van khunrob op vr 21 jul 2017 - 19:38

Lekkere Tom Yam Kai soep

Ook lekker met dit warme weer in NL, ik kreeg net van mijn lieve vrouw door haar gemaakte variant op de Tom Yam Kung, in dit geval Tom Yam Kai kippensoep. Wat stokbrood een knoflookboter en genieten maar.

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1811
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: