Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Thom Kha Kai....Echt Hema

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Thom Kha Kai....Echt Hema

Bericht van khunrob op do 19 jun 2014 - 22:58

Bij het Hema 4-uurtje krijg je, net als bij het ontbijt, voor maar 1 euro koffie of thee, en kun je kiezen uit vier kleine gebakjes. Dus voor die prijs hoef je het niet te laten en ik nam een cappuccino die dan wel in een kartonnen bekertje wordt geserveerd maar me goed smaakte.

De Hema in Amsterdam-Osdorp is een winkel waar je van alles kunt vinden: schrijfwaren, voedsel, kleding, keukenspullen, en toen ik in de koeling keek zag ik ....Thaise kip-kokossoep TOM KHA KAI, ik nam er direct 2 mee. Prijs p/st 5,00

Tags: #Hema #koffie #thaise

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1811
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Conimex Tom Kha Kai

Bericht van Khun Peter op za 16 jan 2016 - 21:00

Vandaag belande deze Conimex Tom Kha Kai soep in mijn winkelwagentje, de smaak was te pruimen vond ik, gelukkig want ik kan zelf niet koken.

Aantal berichten : 350
Registratiedatum : 25-08-14

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: