Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Spaghetti van Toko Bandung

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Spaghetti van Toko Bandung

Bericht van khunrob op do 26 jun 2014 - 0:56

Ik kom regelmatig bij toko’s en ik ervaar dat er steeds meer Chinese en Thaise producten liggen in de schappen van de winkels. In Amsterdam zijn Indonesisch eethuisjes en toko’s volgens mij langzaam aan het verdwijnen. Thaise eethuisjes en restaurants schieten wel als paddenstoelen uit de grond.

Toko Bandung in de Pieter Calandlaan

Toko Bandung is een van de grootste en oudste Indonesische toko's in Amsterdam. Sinds 1962 gevestigd in Amsterdam-Osdorp. Ik was er echter nog nooit geweest, terwijl ik er vaak langs rijd. Nu was het  zover want ik had lange dikke spaghetti van Honig langeroni nodig die niet meer verkrijgbaar is. Snuffelend in de toko vond ik niets, echter een vriendelijke medewerkster gaf ons een Spaghetti nr. 12 zak 500 gram van De Cecco, geweldig nu kon ik Thaise spaghetti maken met kousenband, vissaus, koriander en basilicum. We namen ook nog een Indonesische pastei die me ook goed smaakte

Tags: #toko #Bandung

Meer Spaghetti:

1.  Thai-Style Omelet (Khai Jiao) + spaghetti

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1826
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Re: Spaghetti van Toko Bandung

Bericht van khunrob op do 22 okt 2015 - 12:30

Gisteren waren we met onze dochter en kleinkinderen in Amsterdam Osdorp, tegen etenstijd reden we door naar de Toko en we werden getrakteerd op lekker pittig Indo eten. In deze Toko werkt een moeder van een vriendje van mijn kleinzoon. Morgen ga ik omdat het deze week vakantie is met mijn kleinkinderen naar een indoor speeltuin, en als ik ze weer naar huis breng staat de Pat Thai klaar gemaakt door mijn dochter, jammie in heb er nu al trek in.

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1826
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: