Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Goedkope hotels: betalen met iDEAL is mogelijk

Trefwoorden

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Kip in zwarte bonen saus

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Kip in zwarte bonen saus

Bericht van khunrob op wo 2 jul 2014 - 23:34

Weer eventjes in de keuken gestaan voor mijn dochter Sylvia en haar aanhang. Vaak maak ik stampotten voor hun,maar op haar verzoek weer wat Thaise gemaakt. Een kipfilet in een lichte zwarte bonen saus met lekker veel vissaus maar niet scherp van smaak. Op de foto zie je hem net klaar in mijn wok.

Het eten doe ik altijd in weggooi bakjes, lekker makkelijk en geen afwas. Ik heb gebakken rijst gemaakt. Een Thaise gele curry zonder aardappel maar wel heel veel kousenband, is weer eens iets anders. Over het zwarte bonen gerecht nog wat cashew nootjes strooien voor het serveren.

Tags: #food #yummy #amazing #dinner #lunch #breakfast #fresh #tasty #food #delish #delicious #eating #foodpic #foodpics #eat #hungry #foodgasm #hot #foods

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1782
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: