Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Ice cream yummi yummi in my tummy

Ga naar beneden

Ice cream yummi yummi in my tummy

Bericht van khunrob op wo 16 jul 2014 - 20:08

Het wordt warmer in Nederland, dan krijg ik trek in ijsjes. In Thailand vind ik een ijsje lekker bij Dairy Queen of wat luxer bij Swensen's. Ook als er een ijsventer van Ola in de buurt is heb ik het eventjes moeilijk haha. Ik heb nu waterijs in de vriezer met chili en met mint erin http://www.sunlollysenzes.com/

Hier kocht ik pas een lekker hoorntje: De Zaandijker van Italiaanse afkomst Gennaro Iaccarino, staat iedere zomer met zijn Vespa ijskar op de Zaanse Schans. Zijn Italiaanse ijs valt in de smaak bij ijsliefhebbers, zijn kar bij fotografen en filmers uit binnen- en buitenland

Wellicht wil je dit ook lezen

1. Thais schud ijs: Naam khaeng kot น้ำแข็งกด
2. Broodje ijs in Thailand
3.Moeder wat is het heet

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1952
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Ice cream yummi yummi in my tummy

Bericht van Manow op do 17 jul 2014 - 0:47

Ice cream, You sream.  Voor vele jaren hoorde we de jongen op Dongtan Beachs in Jom Tien. Van verre hoorden we zijn schrille stemmetje boven alle andere geluiden op het strand. " I scream, you scream, everybody like ice cream."   Wat is er met hem gebeurd??  De laatste tijd hoor ik hem niet meer.!!

Groet van Manow op een zwoele zomeravond in Nederland.
Manow

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 14-08-13
Leeftijd : 73

Bericht van Ron Pattaya op za 19 dec 2015 - 23:38

Unilever heeft twee nieuwe smaken geïntroduceerd van het populaire Magnum ijs-bar om Thais aan het ijs te krijgen: Pink Pomegranate en Black Espresso. Vanaf nu tot maart 2016 zijn ze verkrijgbaar tegen de prijs van 50 baht. De Magnum Mini six-bar is vanaf nu tot januari beschikbaar. Die is bedoeld als alternatief voor een toetje na een maaltijd zo schreef de Bangkok Post.

Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 01-08-13

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: