Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Hotels Patong beach Phuket

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Hotels Patong beach Phuket

Bericht van mvd01 op do 4 sep 2014 - 22:03

Hoi allemaal,

Wij gaan in december naar Thailand en zitten van 27 december tot 2 januari in Phuket en willen dan graag een paar dagen in de buurt van Patong Beach/Bangla Road zitten.

Nu zien wij alleen dat de prijzen van de hotels erg hoog liggen i.v.m. oud en nieuw natuurlijk. Kan iemand ons vertellen of het verstandiger is om nu een redelijk duur hotel van te voren te boeken of is er nog genoeg te boeken ter plekke als we er 27 december aankomen voor normale prijzen? Ik zie nu heel veel hotels die al vol zitten en verder prijzen vanaf € 150,- per nacht en hoger.

Iemand tips? Bedankt alvast!
mvd01

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 01-08-14

Terug naar boven Go down

Re: Hotels Patong beach Phuket

Bericht van khunrob op do 4 sep 2014 - 22:56

Hi, zelf zou ik b.v bij Agoda een hotel boeken een betalen met Idial. Mochten de prijzen zakken bij Agoda dan kan je snel met 1 klik annuleren en krijg je je geld terug, en je boekt een hotel kamer - waar dan ook - die in de aanbieding is. Als je perse bij Patong Beach/Bangla Road wilt zou ik niet in december gaan kijken of daar wat vrij is, zonde van je tijd. Let wel op dat je iets boekt zonder een Nieuwjaars toeslag.

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1832
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: