Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 10 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Haring aroy maak maak

Ga naar beneden

Haring aroy maak maak

Bericht van lodewijk Kuis op za 13 sep 2014 - 23:18

Aoy ( Chanida Taree ) eet typisch Nederlandse gerechten zoals haring met uitjes. En als een speciale traktatie zal ze een voor de eerste keer kibbeling proeven . Haring aroi maak maak ?

Tags: #Haring #Hollandse-Nieuwe

Deze Thailand gek club is een belangrijke informatiebron voor uw toerische oriantatie in Thailand. Heel wat<br />Nederlanders kiezen voor Thailand als vakantiebestemming. Logisch,want Thailand is een land waarvan je gaat houden.<br />het mooier.

lodewijk Kuis

Aantal berichten : 2100
Registratiedatum : 22-05-14
Leeftijd : 47

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Haring aroy maak maak

Bericht van khunrob op wo 1 jul 2015 - 18:39

Vishandel Heinen & Koelewijn staat elke woensdag op de Sierpleinmarkt in Amsterdam met zijn fraaie een mobiele viswinkel. Waarom eet ik nog in Zandvoort vis als dit al tijden mijn favorieten kraam is. Die broodjes met Hollandse garnalen zijn heerlijk, en niet gierig belegd, dus ik werkte er vanmiddag weer een naar binnen. Vorige week at ik daar nog smakelijke haring die er verzorgd met Hollandse vlaggetjes uitzag
http://www.vishandel.nl/

Tags: #Sierplein #Haring

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1950
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Bericht van Peter@ op wo 1 jul 2015 - 19:36

Een paar weken geleden was ik voor het eerst op de Dappermarkt, daar staat toch een schitterende visboer ik dacht met de naam van Volendammer of zo, heel druk daar voor de lekkerbekjes want er was toen nog geen nieuwe haring en helemaal niet duur.
Peter@

Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 03-08-13

Bericht van khunrob op wo 20 apr 2016 - 20:24

Woensdag middag visdag. Bijna elke woensdag rijd ik wel naar Heinen & Koelewijn op het Sierplein om wat lekkers te eten.

Dit keer geen broodje garnalen maar een super lekkere haring, ik moest wel even wachten want er zijn meer mensen die weten dat je hier lekkere vis kan halen. Voor de avond nam ik een lekkerbekje mee.

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1950
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven