Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Mind your step - Schiphol -

Ga naar beneden

Mind your step - Schiphol -

Bericht van khunrob op do 25 jul 2013 - 11:58

Bijna iedereen vind het irritant om 'Mind your step' te horen als je op schiphol op de rolbanden loopt.Ik word juist vrolijk van de altijd vriendelijke ingeblikte, stem van Ronja Pads die je waarschuwt voor het einde van de loopband.

‘Mind your step’ luister je niet, dan zou je wel eens pijnlijk kunnen vallen zoals mijn schoonzoon Hendrik. Het idee dat mijn schoonzoon languit lag en dat het een begin van een reis naar Thailand is maakt dat ik in vakantie stemming kom.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1950
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Mind your step - Schiphol -

Bericht van khunrob op di 10 sep 2013 - 22:34

Renethai hoorde bij aankomst op  Suvarabhumi Airport een andere versie van Mind Your Step. Op de loopband of travelator hoorde hij niet : "Mind the Scams, Watch out for lady boys, Spend your money, if you can wisely. Have a good time. Chok Dee"

Maar wel hoorde hij de bekende Thaise stem die het volgende sprak: rawang soot thang
"Rawang" is let op.
"soot thang" is einde loopband.

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1950
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: