Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Bambi uit de wok

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Bambi uit de wok

Bericht van khunrob op ma 10 nov 2014 - 18:09

Het herten biefstuk van Lidl heeft ‘echte wildsmaak’ en een ‘botermalse’ structuur,snel klaar in de wok en muntblaadjes, gedroogde chilli en teriyakki saus erbij maakte het af. Tevens maakte ik gebakken rijst en Kipfile, wortelen, koriander in oestersaus. En niet te vergeten Tom Yam Kai.

Ik heb gesmuld, maar ook mijn dochter, haar man en hun kids vonden het wel te pruimen. Lidl  vind ik een beetje vreemde winkel, ik kom er niet zo vaak, maar toch hebben ze soms bijzonder leuke dingen te koop.

Tags: #food #biefstuk #amazing #dinner #hert #beefstuk #fresh #tasty #food #delish #delicious #eating #foodpic #foodpics #bier #hungry #foodgasm #Lidl #chang

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1819
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: