Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Probeer i.p.v Thais eens Việt View in De Hallen

Ga naar beneden

Probeer i.p.v Thais eens Việt View in De Hallen

Bericht van Khun Peter op ma 1 dec 2014 - 22:15

Lekker Thailand-gekken.. probeer eens Vietnamees

De Hallen, met daarin de Foodhallen, in de oude tramremise op het Bellamyplein in Amsterdam, zijn klaar. Vandaag ben ik wezen lunchen met een vriendin die ik al een tijdje niet gezien had en ik had besloten om de foodhallen te bezoeken. Er bleek een parkeergarage onder het gebouw te zitten, prima geregeld dus.

We liepen eerst een rondje om ons te oriënteren en namen een kijkje bij alle voedsel stands. Daarna zochten we een mooi plekje om te gaan zitten en aten lekkere Bánh mì, Vietnamees van Việt View is dè spot waar men terecht kan voor lekkere en gezonde Vietnamese street food: verschillende soorten Bánh mì (op de Vietnamees geïnspireerde belegde baguettes) en Gỏi cuốn (verse lenterollen).

Het complex is 16.000 vierkante meter groot en biedt ruimte aan twee restaurants en zo'n 25 kraampjes. Daar zijn hapjes uit allerlei uiteenlopende keukens te koop, zoals tosti's, sushi en vegetarisch vlees. Ook staat er in het pand een bioscoop, waarvan het dak open kan.

Het initiatief is gebaseerd op indoor food markets, die over de hele wereld te vinden zijn. Bekende markten zijn bijvoorbeeld de Mercado de San Miguel in Madrid, de Borough Market in Londen of de Torvehallerne in Kopenhagen. Op deze plekken staan verschillende stands waar ondernemers hapjes en drankjes verkopen die ter plekke genuttigd kunnen worden.

Website: www.vietview.nl http://foodhallen.nl/

Tags: #Thailand-gekken #Vietnamees #food

Aantal berichten : 352
Registratiedatum : 25-08-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Probeer i.p.v Thais eens Việt View in De Hallen

Bericht van khunrob op ma 29 jun 2015 - 20:11

Việt View

Vanmiddag om ongeveer half 6 kwamen we aan bij de Hallen , waar de Foodhall is gehuisvest. Vlak voor ik de ondergrondse parkeergarage inreed zag ik het Pierenbadje Bellamyplein waarin ik als klein jochie zomers de koelte kon opzoeken. In de voormalige tramremise gingen we een hapje eten bij Việt View , dè spot waar men Vietnamese street food kan nuttigen. Hmm geen streetfood gezien bij deze kraam maar op de Vietnamees geïnspireerde belegde baguettes, dus ik nam een broodje Hanoi Chicken van 7,50 en Chicken Springrolls van 3,50

Het broodje sneed men op verzoek in tweeën om makkelijk te delen met Wilma, en hij smaakte verrassend goed met extra koriander. De springrol smaakte als overal elders en niet zoals ik in Vietnam at.

Down under bij Wild Moa Pies

Naast de Vietnamees zit Wild Moa Pies de enige ‘pie’ winkel in Amsterdam waar men de echte originele Australische Pie kan kopen. En wat denk je? ze hadden ook een roomboter bladerdeeg "gebakje" met Thaise red currie 4 euro. Ook hier namen we er 1 om te delen. Hij was verrassend lekker en de inhoud van het taartje  was zeker Thais. Het geheel in de foodhallen heeft iets weg van een Thaise foodcourt, er staan tafel en je bestel waar je wilt. Maar er is wat mij betreft weinig keuze. Wij naar de garage bleek dat je alleen kon betalen met je pinpas, wat een geluk dat ik hem bij me had boos

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1939
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Bericht van khunrob op vr 30 okt 2015 - 19:44

@khunrob schreef: Naast de Vietnamees zit Wild Moa Pies de enige ‘pie’ winkel in Amsterdam waar men de echte originele Australische Pie kan kopen. En wat denk je? ze hadden ook een roomboter bladerdeeg "gebakje" met Thaise red currie 4 euro. Ook hier namen we er 1 om te delen. Hij was verrassend lekker en de inhoud van het taartje  was zeker Thais.

Ik kwam vanmiddag laat thuis en plofte neer, toen kwam Wilma aanzetten met Pie met hertenragout van de Lidl, hij was verrassend lekker!

Tags: #Lidl #hert #Pie

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1939
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven