Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

BBC Three - Bangkok Airport, The Airport of Smiles

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

BBC Three - Bangkok Airport, The Airport of Smiles

Bericht van Little Thai princess op do 22 jan 2015 - 9:21

De BBC komt vandaag met de 6-delige serie over de lotgevallen van Britse toeristen op Suvarnabhumi Airport (spreek uit soe-wan-na-poem).De serie wordt uitgezonden op BBC 3, donderdag 22 jan, 22u00 - 23u00

Suvarnabhumi Airport

Het vliegveld heeft twee parallelle landingsbanen (60 meter breed, 4.000 en 3.700 meter lang) en twee parallelle taxibanen om gelijktijdig zowel vertrekkende als arriverende passagiers op te vangen. In totaal bevat de luchthaven 120 gates, waarvan 69 verplaatsbaar en 5 geschikt voor het Airbus A380 vliegtuig.

Tags: #BBC #Suvarnabhumi #Bangkok #TV

Little Thai princess

Aantal berichten : 576
Registratiedatum : 23-12-13

Terug naar boven Go down

Re: BBC Three - Bangkok Airport, The Airport of Smiles

Bericht van khunrob op za 24 jan 2015 - 23:05

Voor de liefhebbers hier beide deel 1 van de serie -

Laatst aangepast door khunrob op zo 25 jan 2015 - 15:24; in totaal 1 keer bewerkt

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1828
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Bericht van Ron Pattaya op zo 25 jan 2015 - 12:11

Een goede les uit deze video, heb je een ticket gekocht met je Credit Card? Neem je Credit Card dan ook mee naar de luchthaven. Diverse maatschappijen vragen hier namelijk om, en anders mag je niet mee!

Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 01-08-13

Terug naar boven Go down

Bericht van khunrob op zo 25 jan 2015 - 20:08

Ron in Pattaya schreef:Een goede les uit deze video, heb je een ticket gekocht met je Credit Card? Neem je Credit Card dan ook mee naar de luchthaven.

En zo stond ik ooit op Chiang Mai International Airport met e-tickets in mijn hand, maar ik mocht niet instappen voor een vlucht naar Bangkok, daar ik geen creditcard bij me had. Ik had hem thuis gelaten want ik dacht hem niet meer nodig te hebben. Ik bleek hem ook te moeten tonen samen met de met ticket daar ik hem daarmee betaald had. Gelukkig liep er een reddende engel op de luchthaven (Peter s-park). Ik moest een nieuwe ticket te plaatse kopen. Er werd verteld dat als ik in Nederland mijn geld terug kreeg voor de met de credit card aangeschafte card, en inderdaad ik kreeg razendsnel mijn geld terug.

Tag: #CreditCard #E-Tickets

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van pyt op ma 26 jan 2015 - 0:38

Rob, bedankt. Het was leuk om naar te kijken.

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 28-07-13
Leeftijd : 62

Terug naar boven Go down

Bericht van s-park op ma 26 jan 2015 - 3:27

Uiteraard zou ik met liefde een helpende financiële hand hebben uitgestoken, maar in mijn herinnering hebben jullie met een andere cc (die jullie wel bij je hadden) betaald. Of ben ik echt oud aan het worden en laat mijn geheugen mij in de steek?
s-park

Aantal berichten : 421

Terug naar boven Go down

Bericht van khunrob op ma 26 jan 2015 - 3:45

Ik moest ook ff denken haha. We betaalde contant, maar we hadden wel eerst een verzoek ingediend bij onze reddende (b)engel, daar we in paniek waren Very Happy Maar je bood het wel aan.

Na twee weken had ik mijn geld van mijn geld alweer terug van de Credit Card betaling.

khunrob
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Manow op ma 26 jan 2015 - 7:41

Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen!! Voor 2 vrienden uit Holland/Duitsland, heb ik vliegtickets gekocht met mijn credit card voor de vlucht Bkk-Chiang Mai v.v. Nu ga ik overmorgen zelf vanuit Chiang Mai naar Bkk en kom samen met hen terug naar CM. Dus daar ben ikzelf bij aan de bali voor inchecken.

Ik zal dus inderdaad mijn credit card maar meenemen. Ik dacht ook de card niet meer nodig te hebben. Na Chiang Mai gaan mijn vrienden samen naar Bkk/Pattaya, ik zal dan ook maar meegaan naar CNX airport CM. Voor 2 andere vrienden die nu in Pattaya zijn, heb ik ook vluchten geboekt Bkk/Chiang Mai v.v.

Op hun booking tickets heb ik mijn membershipnr. van de vliegmij. en mijn telefoonnummer geschreven zodat ik evtueel toelichting kan geven. (Als dat helpt?) Maar bij Thai is nee, NEE. Ik vlieg met hen terug naar Bkk dus dan ben ik er ook weer bij maar mijn naam staat niet op hetzelfde ticket. Hopenlijk loopt het goed af. Maar het is wel een goede les.

Groet,
Manow
Manow

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 14-08-13
Leeftijd : 73

Terug naar boven Go down

Bericht van s-park op ma 26 jan 2015 - 11:54

Dit soort problemen vindt voor zover mij bekend alleen plaats bij vluchten met een internationale bestemming. En tot nog toe hoefde ik alleen bij de "heenreis" de creditcard te tonen, bij de terugreis gaat men er kennelijk van uit dat de controle bij de heenreis heeft plaatsgevonden.
Uiteraard kan e.e.a. morgen (of al vandaag?) anders zijn Very Happy
s-park

Aantal berichten : 421

Terug naar boven Go down

Bericht van khunrob op ma 26 jan 2015 - 12:31

Volgens mij vloog ik toen met Bangkok Airways, dit staat op hun site: •Credit card must be presented upon check-in as purchasing through Bangkok Airways website or Credit Suite (by phone payment).

khunrob
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Manow op ma 26 jan 2015 - 13:30

Inderdaad, onderstaande geeft duidelijk, in rood, aan dat de credit card getoond moet kunnen worden. Dit staat op de E-mail van de bevestiging van de booking. Maar dan is het kwaad al geschied.
Het zal uiteraard ook wel in de voorwaarden staan voordat je boekt.
Maarja, het is zo lekker makkelijk boeken bij Bangkok-Airways.

Groet, Manow

Credit Card Restriction

As part of efforts to minimise credit card fraud, Bangkok Airways employs a third party fraud prevention operator to audit all payment transactions. As such, we continue to inform card holders that they must be one of the travelling party listed in the itinerary which will also alleviate unnecessary delays at check-in.

If you have paid by virtual credit card, you need to present evidence of the transaction in order to prove ticket purchase.

During the check-in process at the airport, Bangkok Airways will perform a random check on the credit card used for online payment. Failure to present the card or proof of payment will result in passengers being required to purchase new tickets for all sectors. All transactions by any type of corporate or commercial card are required to verify your purchase by presenting the card to our check-in personnel. Passengers will be denied boarding if found to be traveling with a fraudulent card.
Manow

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 14-08-13
Leeftijd : 73

Terug naar boven Go down

Bericht van ReneThai op vr 13 feb 2015 - 20:14

Hier staan de afleveringen van Bangkok Airport :

https://www.youtube.com/channel/UCxuOh0w-DIjrgDdft1Iek9Q
ReneThai

Aantal berichten : 730