Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Dat is lang geleden, een bezoek aan Lampang

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Dat is lang geleden, een bezoek aan Lampang

Bericht van Else Geraats op zo 15 feb 2015 - 23:17

Zondag 19 juni 2005/2548 heb ik  een tochtje richting Lampang gemaakt. Best de moeite waard. De echt grootse en oeroude tempelcomplexen daar hebben we maar eerst gelaten voor wat het was, doe ik wel een andere keer. Daarbij, die liggen allemaal kilometers buitende de stad. Ik heb me beperkt tot het stadje en wat tempels daar die ook heel erg de moeite waard waren om te bekijken.

Een bijzonder voornamelijk houten gebouwtje op dit tempelcomplex in het hartje van de stad.

Prachtige planten er voor. Het regenseizoen doet echt wonderen met de natuur!

Wie het weet mag het zeggen. Geen idee wat voor bloem dit is. Maar wel schitterend toch!

Deze zag je ook veel.

Allemaal erg rustig en sereen hier. Geen toerist gezien

Een ander complex even buiten de stad.

Ik ben er niet achter gekomen wat dit is. Het is een groot cijfer in het Birmees maar wat de diepere betekenis daarvan is kon ik niet achter komen.

Bij dit complex talloze oude bomen met linten er omheen en er naast kleine spirit houses.

Er vlak bij was weer een ander complex ook duidelijk Birmese invloeden.

Midden op het terrein een merkwaardig houten huisje waar  allerlei voornamelijk houten dingen aanhingen

Bovenin dit huisje een soort keukentje uit de oude doos.

Tags: #Lampang #Tempels #Planten

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 28-07-13

http://feeds.feedburner.com/NewThai

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: