Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Advies - Tips graag Bangkok ⇨ Ko Chang

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Advies - Tips graag Bangkok ⇨ Ko Chang

Bericht van wayani op di 17 feb 2015 - 16:18

Mijn pleegdochter verblijft sinds vorige maand voor een half jaar in Thailand. Daarom ga ik eind maart/ begin april met mijn oudste dochter 12 dagen naar Thailand toe om daar dochterlief te bezoeken. Bij aankomst in Bangkok blijven we voor 4 dagen in Bangkok. Ik ben er uit qua hotel, heb gekozen voor Hyatt Erawan.  De reden dat ik voor Hyatt heb gekozen is puur voor de voordelen die ik daar krijg als membership, en mooi zwembad voor de meisjes.

Ik weet het, er zijn mensen die Bangkok niets aan vinden maar mijn dochter en ik vinden Het stadsleven in Bangkok heerlijk, kleding laten maken,  shopping en eten bij Chinese wijk vinden we super Duim omhoog.

Daarna wil ik graag van Bangkok naar Ko Chang. Heeft iemand een tip hoe het beste kan vanuit Bangkok naar Ko Chang? En eventueel wat te zien onderweg heen?
Alvast bedankt.

Tags: #Hyatt-Erawan #Ko-Chang
wayani

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 16-04-14
Leeftijd : 54

Terug naar boven Go down

Re: Advies - Tips graag Bangkok ⇨ Ko Chang

Bericht van Thaise Joop op di 17 feb 2015 - 18:23

Hoe kom ik op Koh Chang vanuit Bangkok?
Vanuit Bangkok kunt u naar Trat reizen met het vliegtuig of de (mini)bus. Het vliegtuig is een snelle manier en er zijn dagelijkse vluchten van Bangkok naar Trat, duur is ongeveer 1 uur. De bus van Bangkok naar Trat is een langere reis van ongeveer 5 uur. Bussen vertrekken dagelijks elk uur/anderhalf uur.

Vanuit Trat gaan er dagelijks meerdere ferry's richting Koh Chang en de omliggende eilanden. De ferry's varen naar Tha Dan Kao, Tha Than Mayom of naar Ao Sapparot. De boottocht duurt ongeveer 1 uur en kost rond de 50B. De haven van Trat is te bereiken met een taxi

Vervoer op Koh Chang
Het vervoer op het eiland bestaat uit kleine pick-up trucks die u naar uw accommodatie kunnen brengen vanaf de ferry. Om verder zelf het eiland te ontdekken zijn er verschillende plaatsen waar u een scooter-brommer kunt huren.

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 11-07-14

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: