Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Thais bij de De Kleine Ondeugd in Rotterdam

Ga naar beneden

Thais bij de De Kleine Ondeugd in Rotterdam

Bericht van Khun Peter op zo 22 maa 2015 - 20:43

Waarom heeft een een Thais restaurant een Hollandse naam "De Kleine Ondeugd"? Dit vond ik op een website: Oorspronkelijk had dit leuke tentje een heel andere bestemming, er zou namelijk een koffieshop met de naam Little Devil in komen. Op het allerlaatste moment ging het roer echter om en werd de 'duivelse' koffieshop een Thais restaurant met  'Hollandse' inrichting. Et voilà, De Kleine Ondeugd was geboren! Met dit in mijn achterhoofd ging ik nieuwsgierig als ik was eens uitproberen.

Zaterdag was het tijd om buiten de deur te dineren want dat was veel te weinig gebeurd de afgelopen tijd. Aangezien we in Rotterdam waren viel de keuze op Thais restaurant De Kleine Ondeugd in Rotterdam. Ondanks de oer-Hollandse naam kregen we hier lekker Thais eten de kwaliteit van het eten is top. Bijzonder is dat je niet veel hoeft te kiezen, want we kregen een vast dag menu met wat snacks. We aten:
Papajasalade - viskoekje - mieng kham
Tom kha koeng
Rode curry met varkensvlees, eggplants en bamboescheuten
Gefrituurde victoriabaars met verse pepersaus
Salade nam tok van rosbief
Roergebakken kippendijen met choy sam in oestersaus. Het interieur deed echter niet echt Thais aan, het leek meer op een bruin cafe.

Adres: Oostzeedijk 348, 3063 CD Rotterdam
Telefoon:010 213 0718

Tags: #Thais-Eten #Restarant

Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 25-08-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Thais bij de De Kleine Ondeugd in Rotterdam

Bericht van ReneThai op zo 22 maa 2015 - 21:21

Dan zijn jullie waarschijnlijk net op tijd geweest ,want als het allemaal klopt gaat dit restaurant over een week sluiten . Of er komt een nieuwe chef kok . Het is niet helemaal duidelijk.
ReneThai

Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 28-07-13
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: