Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Geëlektrocuteerd onder een Thaise douche?

Ga naar beneden

Geëlektrocuteerd onder een Thaise douche?

Bericht van khunrob op do 25 jul 2013 - 23:00

Elektriciteit in de Thaise  badkamer

Een bekend fenomeen in Thailand is de elektrische douche. Onder Thailand  reizigers beter bekend als the suicide shower. Terwijl in Nederland elk kind al vroeg leert dat elektriciteit en water niet goed samen gaan, gebruiken de Thais juist elektriciteit om het water van de douche te verwarmen, pas op dat je het unit niet nat spuit.

Een voordeel heb je, als je geen krullen in je haar hebt, dan kan je ze wel krijgen als je onder de douche staat. (lol)
khunrob
Admin

Aantal berichten : 1952
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Geëlektrocuteerd onder een Thaise douche?

Bericht van Else Geraats op di 3 dec 2013 - 10:35

Per toeval kwam ik dit gedateerde nieuws tegen en dacht direct, zou de arme man geëlektrocuteerd zijn onder een Thaise douche? affraid 

Een 57-jarige Belgische man is zaterdagavond na een val in zijn badkamer in het Thaise Pattaya overleden. Dat melden enkele lokale nieuwssites. De FOD Buitenlandse Zaken bevestigt het overlijden en meldt dat de Belgische ambassade in Bangkok de zaak opvolgt.

De nieuwssite Pattayapeople.com meldt dat de 25-jarige vriendin van de Belg de politie zaterdagnacht verwittigde. Volgens de vrouw was ze samen met de Belg en haar dochter in de slaapkamer, toen de man naar de badkamer ging. Iets later hoorden ze iets zwaars op de grond vallen. De man was al overleden toen de politie aankwam.

Vermoedelijk kwam hij ten val en stootte hij met zijn hoofd tegen de grond. De website schrijft echter ook dat de man aan een hartaandoening leed. De politie wacht de resultaten van een lijkschouwing af; er zou geen sprake van kwaad opzet zijn. Bron

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 28-07-13

http://feeds.feedburner.com/NewThai

Bericht van speeltuinfrans1 op di 3 dec 2013 - 15:12

Je hebt meestal niet eens elektriciteit nodig om zwaar ten val te komen in een Thaise badkamer.
We kennen ze denk ik allemaal wel, de mooie spekgladde vloeren zonder ook maar iets dat op grip lijkt in menig Thaïse hotelbadkamer. Als de vloer nat is kun je er alleen nog veilig op handen en voeten rond bewegen. Ik ben ook ooit keihard achterover gegaan op zo'n vloer. Ik dacht dat mijn kop open barstte. Ik zag door het plafond sterren aan de hemel staan. Verbazingwekkend dat er ook geen ster in de tegel zat waar ik op terecht kwam. Wat een smak was dat zeg, ik heb nog en uur zitten natrillen en een paar dagen later vond de beruchte tsunami plaats. Zou er enig verband bestaan tussen beide gebeurtenissen?
speeltuinfrans1

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 28-07-13
Leeftijd : 67

http://www.speeltuinphilipsdorp.nl

Bericht van khunrob op di 3 dec 2013 - 19:19

Dus daar lag Frans door aquaplaning een Tsnuami veroorzakend. Ik had zelfs eens net gedoucht in Mae Salong Villa - de FOX vleugel- en vergat de te lage deur waar je moest bukken als je wat lang was. Bam...ik had zoveel pijn dat ik met mijn vuist de deur er bijna uitsloeg, maar die gaf geen krimp.

De volgende ochtend vroeg mijn dochter die een kamer naast ons had of we ruzie hadden i.v.m. de "krachttermen".

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1952
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: