Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Wel of niet naar McDonalds in Thailand?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Wel of niet naar McDonalds in Thailand?

Bericht van khunrob op wo 6 mei 2015 - 1:48

Er zijn genoeg toeristen en Thai die even geen Thaise maaltijd naar binnen willen werken, of gewoon trek hebben in een vette hap. Er zijn zelfs expats die helemaal geen Thais lusten. Ook mijn kleinkinderen zijn verzot op McDonalds en die zijn er genoeg in Thailand. Ik vind het zelf niets aan, maar loop weleens naar binnen om af te koelen met een ijsje. Ik zelf bezocht eens een fastfoodrestaurant in Chinatown, maar die verkocht ook Thaise hapjes, als ik friet wil eten dan liever zelfgemaakt, ja ook in Thailand. Ik heel benieuwd naar jullie ervaringen fastfood zoals Mc en Burgerking

Tags: #fastfood #McDonalds

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1810
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Re: Wel of niet naar McDonalds in Thailand?

Bericht van buriramhenk op za 9 mei 2015 - 18:56

In Thailand gaan wonen en geen Thais eten "ahan Thai" lusten, lijkt erop alsof men Nederland met tegenzin is ontvlucht. Ik vind Nederlands eten en Thai's heerlijk, maar ik kom absoluut niet in een zaak als McDonald's.
buriramhenk

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 30-07-13

Terug naar boven Go down

Bericht van khunrob op za 9 mei 2015 - 19:28

Ik ken een Nederlander die al heel lang in Thailand woont. Een restaurant gehad heeft in Hua Hin en tegenwoordig elders in Thailand woonachtig is. In zijn slaapkamer hangt een foto toen hij een tijdje als monnik leefde (hij heeft een monniken paspoort), ik zei toen: Hoe is het mogelijk dat je monnik geweest bent, want je lust geen Thais. Het antwoord was ik leefde op soep wat ik wel lust en ik at veel koekjes, echt heel veel.. Tijdens het avond eten stroomt het huis van man vol met Thais die op de grond gaan eten, en de man vertrekt dan naar een farang eethuis. Ach als de beste man er maar vrede mee heeft.

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1810
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Bericht van Peter@ op za 9 mei 2015 - 22:41

Ik kom er al 18 jaar en lust nog steeds geen Thais, wel Indisch. Ik mag graag in een McDonalds komen al is het alleen maar voor het softijs of Franse patatjes. Vorig jaar at ik eens een salade bij KFC in Udon Thani ben ik daar toch van aan de dunne gegaan, terwijl het schaaltje afgesloten was en zo uit de koelkast kwam.
Peter@

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 03-08-13

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: