Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Thai Restaurant Phang-Nga Bay in Haarlem

Ga naar beneden

Thai Restaurant Phang-Nga Bay in Haarlem

Bericht van khunrob op wo 6 mei 2015 - 22:55

Het was weer een drukke dag. Eerst met de kids en mijn dochter naar de manege in Zandvoort. Toen dat er op zat reden we naar Epplejeck Heemskerk , een grote winkel voor paarden liefhebbers. Ik zocht daar maar troost bij een bakkie leut in de koffiehoek, terwijl het hele stel ging shoppen. Vervolgens zouden we via Haarlem naar Zwanenburg rijden naar een heel goedkoop afhaal eethuis/toko van Oriental Thais www.orientalthais.nl/ In de zaak was een Thai kokkin druk bezig, terwijl een aanwezige Nederlander zei u word zo geholpen. Een kleine 10 minuten later zei de Thaise: Het is heel druk met bezorgen, komt u anders maar over een uurtje terug. Op de kaart stond weinig of niets dus de auto weer in.

(Door de storm hing de vlag halfstok en een stoel was omgewaaid.)

In de auto zocht ik op de Garmin naar een andere Thai en we belande een paar minuten later bij Thai Restaurant Phang-Nga Bay http://www.phang-ngabay.nl/welkom.html, in het centrum van Haarlem tegen over de Hema. Ook daar was het druk met brommerboys die bestellingen voor Just Eat kwamen ophalen. Binnen was een extreem kleine keuken, knap van de twee koks (Surinamers?) en een Nederlandse man om daar van alles klaar te maken. Pluspunt ik kreeg ongevraagd 2 nam pla prik mee.

Ik at gebakken pikante salade a la chef, smaakte flauw en erg taai vlees, zag er op het oog wel o.k. uit, maar niet voor herhaling vatbaar helaas. We deelde een Tom Yam Kai , Thaise pikante soep met kip die niet pittig was maar wel goed van smaak . Wilma at: Massaman een curry met aardappelen en pinda, wat ook geen feest was om op te eten. De springrols waren wel heel lekker. In een mail later op de avond liet mijn dochter weten dat ook hun eten niet voor herhaling vatbaar was. Die zien me nooit meer terug

Tags: #Thai #Restaurant #Haarlem

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 2068
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: