Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Gerbrand Castricum:Hollandse muziek met een knipoog naar Pattaya

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Gerbrand Castricum:Hollandse muziek met een knipoog naar Pattaya

Bericht van khunrob op do 25 jul 2013 - 23:31

'Ze zijn mooi, lief en springen op schoot' Toeristen naar Thailand zijn gewaarschuwd LIMMEN - ''Het is een prachtig, gastvrij land met een schitterende natuur'', opent troubadour Gerbrand Castricum, die de schoonheid van Thailand met woorden probeert te vangen. Maar tegelijkertijd waarschuwt hij Nederlandse toeristen die denken de ware liefde te vinden. Met zijn nieuwe cd 'Allemaal anders?', die drie ludieke nummers bevat, schudt hij menigeen met een knipoog wakker.

''Badplaats Pattaya verziekt het voor de rest van Thailand'', legt muzikant Castricum uit, die gek genoeg zelf woont in Pattaya. ''Veel ouderen denken goedkoop, barretjes en gezellig. Ik erger me kapot aan Hollanders die zich niet aanpassen. Pattaya is Thailand niet'', aldus de troubadour, die met zijn vrolijk klinkende nummers stof doet opwaaien. In Thailand is de hobbyist al aardig beroemd onder de aanwezige Nederlanders. ''Hij heeft helemaal gelijk. We zijn stom'', is hun reactie op zijn kritische noot.

Smile

Een aantal jaren geleden is Gerbrand Castricum besmet met het 'Thaise virus' via vriend en collega Peter Goeman. Tegenwoordig zit hij het grootste gedeelte van het jaar in Thailand en treedt daar ook op. Zijn liedjes bevatten een dubbele boodschap. ''In de eerste plaats wil ik Nederlandse toeristen waarschuwen: de meisjes zijn mooi, lief en springen bereidwillig op schoot. Maar zijn logischerwijs uit op westers geld. Daarnaast moeten vakantiegangers de andere kant van Thailand eens zien. Het is zo'n schitterend land met mooie mensen'', meldt de Limmenaar, die Thaise vrouwen vooral roemt om hun amazing smile.

'' ♫ Zij houdt van mij oprecht, dat heeft zij mij na het pinnen nog gezegd'', luidt één van de spot drijvende teksten. Castricum: ''Ik heb niets tegen de vrouwen in Thailand, ook al begrijp ik dat mijn nummers dat suggereren.'' Hij raakt gewoon de spijker op zijn kop met zijn 'recht voor de raap' songteksten. Na de kerst vertrekt de vrijgezel weer naar Thailand, maar voor nu treedt hij elke week op in Bobs Party Saloon, Uitgeest. Hier is eveneens zijn cd in beperkte oplage bij de receptie verkrijgbaar tegen een kleine vergoeding. De opbrengst komt geheel ten goede aan de barmeisjes van JomTien. ''Onder andere voor hun defecte tv's, koelkasten, telefoons en brommers'', besluit Castricum lachend.

Vanmiddag ben ik naar  Bobs Party Saloon gereden en heb 3 CD's en een DVD van Gerbrand gekocht.
Met zijn nieuwe cd 'Allemaal anders?', die drie ludieke nummers bevat, schudt hij menigeen met een knipoog wakker.

Laatst aangepast door khunrob op do 3 aug 2017 - 10:39; in totaal 2 keer bewerkt
khunrob
Admin

Aantal berichten : 1812
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Re: Gerbrand Castricum:Hollandse muziek met een knipoog naar Pattaya

Bericht van khunrob op za 17 aug 2013 - 0:45

♫ Sabai Sabai van de Troubadour Gerbrand Castricum uit Limmen

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1812
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: