Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Colin "Elvis" Young, "The Pattaya Elvis"

Ga naar beneden

Colin "Elvis" Young, "The Pattaya Elvis"

Bericht van Thaise Joop op za 6 jun 2015 - 12:21

Wat een lafaards zijn jullie, is er dan niemand die tegen deze man zegt dat hij niet kan zingen? Ach laat ook maar als hij er gelukkig bij is. Toevallig komt hij in het nieuws nu zijn CD bijna klaar is, wat een toeval he? Kopen, luister en geniet, of gooi hem in de kliko container, up to you

Dit is het persbericht van Colin :Hierbij heb ik het genoegen jullie mede te delen dat mijn prachtige, intelligente en over spontane 46 jarige dochter Melonie Dedaro mij heeft gevonden na 46 jaar. Eerdere pogingen van haar en ook van mij zijn destijds mislukt. Ik lag in echtscheiding in 1967 van mijn eerste vrouw die naar Nederland was teruggekeerd na een serieus conflict samen met mijn dochter Patricia. Ik was in 1985 in Chili waar ik voor Nederland meedeed voor het Int. songfestival, waar ik in 2 aardbevingen terecht kwam. Op de koop toe werd ik geconfronteerd met een noodlanding in Toronto, waarna ik met een taxi de City Hall bezocht.

Daarna 1000 dollar geboden aan het politiebureau, echter beide zonder resultaat. Ook alle namen gebeld in het telefoonboek, maar dat was geen familie op een na, maar die wilde niets te maken hebben met de familie. Nog duidelijk gemaakt dat ik mijn kind zocht, want wist niet of ik een zoon of dochter had, maar deze bruut wilde geen informatie geven. Mijn spoor liep dood en had geen naam meer van de moeder, die haar naam had gewijzigd bij het trouwen. Had nog contact met haar totdat ze 6 maanden zwanger was, maar toen werd ze gekoppeld door haar moeder aan een oudere rijke man met wie ze moest trouwen van haar moeder. Nog wel  contact gehad toen ik in Australië woonde per brief want er was geen internet, maar daarna niets meer vernomen.

Als extra grote verassing ben ik ook al 27 jaar grootvader van haar zoon Angelo Dorado die een bekende muzikant is in Canada en in de finale zat van Idols. Hij heeft een professionele muziek studio en een company in Multivitamine preparaten. Heb vele telefoons en emails gehad de laatste 2 dagen van de media in Holland, Canada en Amerika en diverse tel. interviews gedaan. Zie enkele bijlagen, en kreeg net het grote nieuws van ABC TV die in Thailand een special wil maken voor hun populaire programma Twent-Twenty. De gehele familie is uitgenodigd door ABC TV  met een first class ticket, wat zal gaan plaats vinden medio Augustus. Melonie heeft een aantal lezingen in Londen en Copenhagen voor haar media bedrijf Topdogs Social Media in July, en daarna kan zij pas komen.

Ik zal hiervoor een groots feest geven, met diverse artiesten w.o. Barry Upton, en hoop dat jullie allen hierbij aanwezig kunnen zijn. Speciaal voor Melonie heb ik een nummer gecomponeerd vandaag' Let the Sunshine in your heart' die ook op mijn nieuwe cd ‘The best of Colin Young’ zal verschijnen, en zal haar deze als eerste aanbieden. Ik hoop dat jullie dit grote en mooie geluk met mij willen delen in Augustus a.s. Via een Facebook oproep kreeg Melonie 17.700 reacties in 72 uur tijd. Via de Ned. media en vooral met hulp van eindredacteur Micheal Amsman van de Stentor, had ik snel contact met mijn dochter die heel emotioneel reageerde met My dad,my dad you make me so very happy, waarna er van beide kanten vele tranen rolden. Inmiddels na 3 telefoongesprekken en emails een fantastisch contact opgebouwd met Melonie, en haar  spontane zoon Angelo wat hopelijk voor altijd zal blijven.  

My Endless Love for everyone and hope to see you all in August. Lets live in peace !!! Colin and the Elvis family.

Tags: #Elvis #Colin-Young

Rechts: Colin Young

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 11-07-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Colin "Elvis" Young, "The Pattaya Elvis"

Bericht van Thaise Joop op za 19 sep 2015 - 13:58

Colin de Jong, de "THE DUTCH ELVIS" bij het Amerikaanse TV station Inside Edition TV-Amerika. Door de bemoeienissen van de Nederlandse journalist Michael Amsman van de Nederlandse krant de Stentor kon Colin de Jong na 46 jaar zijn inmiddels getrouwde dochter Melonie in de armen sluiten.
Colin ontving onlangs zijn dochter en haar man Phil Dodaro in zijn "GRACELAND" in Jomtien.

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 11-07-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: