Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Panini in Thaise sferen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Panini in Thaise sferen

Bericht van khunrob op di 30 jun 2015 - 23:05

Een panini met salami, brie, tomaat en pesto vind ik heerlijk. Ik kocht vandaag bij Action een Home Essentials Multi-Grill met een vermogen van 1500 W.(20 euro) daar mijn broodrooster het begaf. Een stokbrood kocht ik deze week al eerder voor 6cent bij Tanger supermarkt, vandaag was er een schandalige verhoging en kosten ze 9 cent. Dit brood is pas na half 5 te koop en een aanbieding i.v.m. ramadan, ze zijn zalig knapperig en vers. Hebben jullie weleens een pannini gemaakt met een knipoog naar Thailand gemaakt, en hoe had jij je broodje gemaakt?
Tags: #pannini #broodje

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1810
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Re: Panini in Thaise sferen

Bericht van khunrob op zo 12 jul 2015 - 16:39

Niemand is wellicht zo creatief om iets lekkers te maken, o nee wacht eens.... mijn eigen tilak had pas wat lekkers gemaakt met goedkope basilicum van Tanger,  ja de echte Thaise is net wat lekkerder maar dan betaal je de hoofdprijs en krijgt er gratis landbouw gif bij  Sad Deze keer stokbrood voor de normale Tangerprijs, ook niet slecht.

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1810
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: