Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Chookdee Magazine en Kwean & Kanghan

Go down

Chookdee Magazine en Kwean & Kanghan

Bericht van khunrob op za 4 jul 2015 - 23:15

-In de zomer herhaling uit de oude doos- Deze  bladen bestaan niet meer wat ik zeker van Chookdee Magazine jammer vind, ik wel nog vele nummers bewaard.

CHOOKDEE MAGAZINE rolde eind maart 2007 in Vlaanderen van de persen . Het magazine staat vol met actuele informatie (nieuws, toerisme, luchtvaart), tips, reisverhalen en foto's met als centraal thema : "Thailand". Het magazine is gericht naar de ervaren Thailand reiziger, de nieuwe Thailandontdekkers en naar Nederlandstaligen getrouwd met een Thai. Voor deze laatste biedt het magazine trouwens een ruim gedeelte teksten in de Thaise taal. Bovendien vindt iedereen in dit dank zij een dubbele cover, zijn artikels in eigen taal gemakkelijk terug. Astrid Huntjes nog 2 leuke stukjes.

Hoe was dat zo het gekomen?
Astrid Huntjes: Paar dagen geleden vertelde mijn moeder dat er was gevraagd door de redacteuren van het Thailand magazine “Chook Dee”, of ik een stukje wilde schrijven over mijn ervaring met het meedoen aan de Miss Loy Krathong verkiezing in 2008, + belevingen met mijn zusje en moeder die vervolgens ook meededen; en wonnen! Het is heel speciaal dat alle vrouwen in het gezin gewonnen hebben, dus daar willen ze graag een stukje over. Mijn moeder zal ook op de voorkant staan en zal haar eigen stukje schrijven in het Thai.

Daarnaast ben ik gevraagd om artikelen te schrijven over mijn belevingen in Thailand, wat ik echt super leuk vind! Ik doe het al 4 maanden lang voor jullie allemaal, en om dan nu deze belevingen te kunnen delen via het medium tijdschrift, vind ik heel leuk. Mijn ‘column’ (mag ik het zo noemen?) werd al snel betiteld “Astrid in Thailand”, wat ik super vind, want dan is het een soort van tijdschrift versie van mijn blog waar ik veel tijd in steek om up to date te houden. Astrid in Thailand, yeeaaaaa!! ^.^

Kwean & Kanghan

Feb 12, 2003: Het eerste nummer van een nieuw maandblad genaamd Kwean & Kanghan, de Relatie Tussen Thailand en Nederland, is verschenen. Teksten in het Thais en in het Nederlands. 20 pagina's op krantenformaat. Bevat informatie, nieuws en veel diversen (zoals filmbesprekingen, de problemen die Morlam zangeres Christie Gibson heeft om de thaise nationaliteit te verkrijgen, handgranaat in massagesalon enz. enz). . Na 2 nummers was het al van de aardbodem verdwenen, en maanden later was hun Sawaddee Ka Thai Eethuis in Amsterdam. Jan Tooropstraat 35 1062 BK Amsterdam  ook weg ( ik had er nog gegeten )

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1922
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Terug naar boven

Permissies van dit forum: