Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

~ ER OP UIT MET OLLEKE & BOLLEKE ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Bericht van Olleke bolleke op zo 12 jul 2015 - 2:24

Jomtien, 9 juli 2015

Olleke Bolleke schreef op 7 juli j.l. een interessant stukje over geroosterd eend, welke je op de markt van Bang Na Market in Bangkok kon kopen. Welnu, ik, Bolleke dus, herinnerde zich het restaurantje van An en Jan, ik zal ze maar An en Jan noemen. Dat is voor U makkelijk te onthouden en voor mij makkelijk te schrijven, gemak dient de mens, weet U ?.

An en Jan hebben een klein Thais zaakje aan de Thepprasit road. An is eigenlijk een Aziatische farang, afkomstig uit het verder gelegen China en zou eigenlijk een CHINESE TOKO moeten uitbaten, maar zij is getrouwd met Jan, een klein Thais opdondertje, die heerlijke geroosterde eend maakt. U weet wel, van die krokante eend, dat als je er op bijt, een beetje eendenvet op je tong komt je gelijk denkt: VERDOMME, het lijkt wel of er een engeltje op mijn tong piest !

Nou, zo smaak het nu precies !!!
Geroosterde eend in noedelsoep, geroosterde eend met rijst, geroosterde eend met Senjai noedelen, combinatieschotel van geroosterde eend en krokant varken, An en Jan hebben het allemaal.

Trouwens dat krokante varken, dat is ook nog apart hoofdstukje waard, misschien dat ik daar nog eens bij U op terug kom.

Het kan ook niet anders dan dat dit typisch Thais restaurant THEPPRASIT DUCK heet, okay,  het ziet er een beetje shabby uit, maar dat hoort hier gewoon bij dit restaurant.

Nu is Bolleke niet zo'n figuur die kruisjes, sterretjes en cijfers gaat geven, het is goed of niet. En verder is Bolleke een beetje moeilijk met het " verwennen van de inwendige mens",  vandaar dat Bolleke vind dat dit restaurant GEWOON LEKKER eten serveert, tegen een zeer redelijke prijs.

U vindt THEPPRASIT DUCK op de Thepprasit road in Jomtien, vanaf Thappraya Road gereden, aan de linkerkant ( ongeveer 25 meter vanaf de hoek) nummer 315/2

EET SMAKELIJK !

Olleke bolleke

Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 59

http://www.Ollekebolleke.info

Terug naar boven Go down

Re: ~ ER OP UIT MET OLLEKE & BOLLEKE ~

Bericht van Mireille op zo 12 jul 2015 - 3:33

Er zijn er die gaan voor de Thaise kippetjes naar Thailand, maar ik ben een liefhebber van geroosterde eend (Ped), het water loopt me al in de mond, bedankt voor de tip.
http://www.tomassen.com/nl/Over-ons

Tag: #eend #restaurant
Mireille

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 28-04-15
Leeftijd : 42

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: