Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Test: Air Berlin Thailand Gek Club

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Test: Air Berlin Thailand Gek Club

Bericht van khunrob op do 25 jul 2013 - 23:58

Wilma en Rob hebben alles over voor de lezers van de Thailand Gek Club. Speciaal voor jullie gaan wij Air Berlin testen voor jullie en via #333TRAVEL kwamen we aan de vliegtuig tickets. Als ik op balkon staan zie ik ik de verte de vliegtuigen van Schiphol opstijgen, maar die laten we links liggen want wij gaan #backpacken naar Thailand, en daar sluit de Duitse low-cost vliegmaatschappij Air Berlin goed bij aan. Na onze reis door Thailand zullen we verslag uitbrengen.

Amsterdam
Onze naar Thailand begint in Amsterdam. We zullen op bus stappen, die we nu al vakantie bus noemen , en rijden mee tot het eindpunt Centraal Station

NS Hispeed
We hebben al treintickets Düsseldorf Airport  online gekocht bij NS Hispeed Dat is ruim van te voren, want dan is de prijs op zijn laagst 19 Euro pp ,reistijd ca. 2 uur 12 minuten. In Düsseldorf zelf moeten we uitstappen en overstappen op de  naar Düsseldorf Airport Op hetzelfde perron stappen we in de  de U-bahn of S-bahn naar Düsseldorf Airport.  Op Düsseldorf Airport reizen we weer verder met de Sky Train naar de vertrekhal.
Let wel op de Duitse vliegtax vanaf 1/1/11-dan komt er 45€ bij voor BKK-rechtstreeks

Web Check-in
Van tevoren zullen we gebruik maken van de Web Check-in
Check in met een e-ticket  vanaf 30 uur voor vertrek tot 2 uur voor vertrek via internet. Nadat we onze boekingsnummer en achternaam hebt ingevoerd, kunnen we  een voorkeurszitplaats kiezen en de instapkaarten uitprinten.

Bangkok Airways
Aan het einde van onze Thailand avonturen vliegen we van Chiang Mai naar Bangkok en dan op naar Pattaya .Air Berlin en Bangkok Airways versterkte  kort geleden nog hun samenwerking en dat is handig. We kochten online tickets bij Bangkok Airways en  tijdens die boeking konden wij onze Air Berlin topbonus-nummer te vermelden. Dus ook als je vliegt Bangkok Airways krijg je punten op je gratis Air Berlin frequent flyer pas "topbonus".

Tags: #Air-Berlin #ICE #Dusseldorf

Laatst aangepast door khunrob op do 17 aug 2017 - 10:27; in totaal 4 keer bewerkt
khunrob
Admin

Aantal berichten : 1828
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Re: Test: Air Berlin Thailand Gek Club

Bericht van khunrob op di 13 aug 2013 - 9:54

De wereld is als een boek, als je thuis blijft lees je alleen de eerste bladzijde.

We begonnen 1 mei 2011 weer aan een "nieuw boek". De vakantie Bus bracht ons naar het Centraal Station waar we op de ICE  Hispeed trein stapte naar Düsseldorf. Wilma luisterend naar de Ipod in diepe slaap gevallen ( ze had de hele nacht gewerkt) , en ik kijkend naar het eentonige Nederlandse en  Duitse landschap dat naast de rails aan me voorbij trok op weg naar  Düsseldorf Flughafen, waar we met de Duitse budgetmaatschappij Air Berlin van Düsseldorf naar Bangkok gaan  vliegen.

De Bus: Met een minimaal aan bagage vertrokken  we met de bus naar Amsterdam Centraal station , het ging prima

ICE trein:We gingen met de internationale ICE trein van NS HiSpeed naar Düsseldorf, vooraf kochten online #trein #tickets dan kosten ze maar €19 kijkend naar het eentonige Nederlandse en  Duitse landschap dat naast de rails aan me voorbij trok kwamen we aan op de luchthaven Achteraf blijkt dat je voor die prijs de achteruit rijd en met wat pech geen raam hebt. De trein was op zowel de heenreis als terug reis stampvol met reizigers met ook veel bagage. Op de terug weg kwamen aan om 18.05 Duitsland, in theorie kan je de laatste ICI trein halen, echter wij kregen als laatste de bagage, met dank aan de NS vertraging van 25 minuten haalde we de laatste trein naar Amsterdam. Zowel heen als terug stonden er veel passagiers.

AirBerlin:Bij aankomst met de trein bij  Flughafen Düsseldorf International loop je makkelijk en snel naar binnen. We hadden tickets van #333travel voor het vliegen met AirBerlin. AirBerlin was  prima , ook het eten liet ik me smaken, en op de terug weg was er een o.a een Thaise curry gerecht  Buiten de sterke drank was men zeker niet zuinig met drinken. Op de terug vlucht kregen we broodjes en drinken mee voor in de trein van de stewardess. En ja ik zat met mijn knieën tegen de stoel aan, het was echt minimaal maar te doen.Samenvattend kan ik concluderen dat #AirBerlin een soort low-budget #KLM vliegmaatschappij is, alles prima in orde

Wilma en Rob trokken er weer erop uit, en gingen op zoek naar een wereld vol avontuur, die begon is de.........bus. Hier beide een video ( vertekend beeld ) over hoe het begon, en verjaardag vieren in Bangkok van Wilma een dag na aankomst.

Een terug geplaatst bericht

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1828
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: