Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Flashback:Simon's cabaret was vroeger in Walkingstreet een vaste waarde.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Flashback:Simon's cabaret was vroeger in Walkingstreet een vaste waarde.

Bericht van Little Thai princess op za 12 sep 2015 - 17:13

Pattaya bezit enorm aantrekkelijke en veelzijdige cabaret accommodaties. Vrijwel dagelijks zijn deze open voor publiek, en worden dan ook door busladingen vol met toeristen bezocht. Enkele belangrijke namen zijn Tiffany’s Show en Alcazar. Beide cabaret instellingen geven shows met wereld faam. Na het zien van een van hun vele shows in de adembenemende mooie theaters, zult een merken dat het echt de naam en faam verdient.

De show was 50% hetzelfde als dagelijks en 50% weer anders. Na de show stonden ze afgeschminkt buiten op een fooi te wachten, wat waren ze toen lelijk!!!! De toenmalige Tina Turner van het Simon Cabaret heb ik eens zonder make-up gezien, helaas leeft zij niet meer , maar zij was iedere avond de ster van Simon Pattaya.

In de jaren '80 waren er ook bioscoop voorstellingen, vooral met Chinese drama films , de bijna gehele zaal [dames] zaten dan te janken , wat ik vooral leuk vond , was mijn eerste keer dat ik tijdens zo'n film naar het toilet moest, het film apparaat stond midden in de zaal en er naast zaten een man en een vrouw die alle stemmen in het thais vertaalden met een microfoon in de hand.

- terug geplaatst bericht-

#cabaret #Pattaya

Little Thai princess

Aantal berichten : 566
Registratiedatum : 23-12-13

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: