Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 12 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Tijger Penis in Ban Doi Pui en Homestay

Ga naar beneden

Tijger Penis in Ban Doi Pui en Homestay

Bericht van khunrob op vr 26 jul 2013 - 0:39

Ban Doi Pui is een van de drukst bezochte hill tribe dorpen in Thailand en ligt even voorbij Doi Suthep Phu Ping Palace . Ze verkopen hier hilltribe sieraden en kleding geïmporteerd uit Birma.Veel Thaise toeristen komen hier en huren hilltribe kleding voor 1 uurtje en gaan dan in het dorp op de foto. Ook proberen ze je hier hagedis huiden te verkopen en tijger penis.

Nu lopen er al jaren geen tigers meer los in de natuur van Thailand volgens mij. Een paar jaar geleden nog een enkele tijger in Cambodja.Alles wat men hier verkoopt in  Ban Doi Pui ,made in Birma, zou het daar vandaan komen? of zou het fake zijn. Of misschien komt het wel uit Tiger Zoo, ik heb het antwoord niet.

Ban Doi Pui, enkele kilometers hogerop gelegen dan de ”Wat Doi Suthep” in Chiang Mai is een van de vele lokale bergdorpjes die Thailand rijk is

We hebben in dit dorpje geslapen, er is 1 hut te huur, opvallend was dat de gehele binnenkant was dichtgeplakt met plastic. Ik dacht voor de kille nacht, dat bleek niet juist te zijn. Het was voor het papaver veld pal voor de deur, deze slaapbollen stuiven in de avond / nacht, ik kreeg het daar heel benauwd van, hyperventilatie!  Dat was niet prettig daar met z'n tweeen zonder gids, en de meeste "inwoners" waren vertrokken naar CNX waar hun echte huis was. Een eng spookdorp waar we in de avond door heen liepen. We konden nergens eten, tot we een gesloten eethuisje zagen waar nog 2 mensen zaten en aten, na lang aandrinken onder het mom van als jullie nog kunnen eten kunnen wij dat ook, kregen, of eigenlijk kochten we wat eten dat best smaakte.Later in de avond zat ik relax op mijn veranda te luisteren naar chantende monniken van de tempel in de buurt onder het genot van een Mekong Cola. In de ochtend werden we wakker van Thais die veel herrie maakte en foto's maakte in klederdracht.

Hier sliepen wij dus!

Een klein overzicht
Eeen lieve oude dame en er kwam een ijsman, hij verkocht een broodjes ijs, dus dat lieten we ons smaken.

De oude dame zuchte om de minuut.....het leven is soms zwaar.
Hier komt de ijsco man.........

We namen een broodje ijs, lekker en we leven nog steeds :-)

Doi Pui bestond zoals ik al vertelde grotendeels uit toeristische winkeltjes.Zo kan je niet echt een beeld  vormen van een traditionele Meo dorp, maar dat is meestal bij dit soort dorpjes. Iedereen is nu weg en ik geniet op de veranda op mijn "trouwe luchtbed ".

Wilma is hier bezig om een slaapplaats gereed te maken.

Een klamboe maakte de slaapplaats helemaal af.Uiteraard is het dorp meer een toeristische trekpleister voor toeristen geworden en mensen van Ban Doi Pui verkopen dan ook allerlei handwerk producten.

Pal voor de homestay hut een veld met papavers, en bijzonder gezicht. Je kan er ook leuke foto’s laten maken in de tradionele kledij aldaar ter plaatse , de Thaise toeristen zijn er gek op en lopen met de kleding door het hele dorp te flaneren. Foto;s in klederdracht

Tags #Tijger #penis #Homestay #toeristen
khunrob
Admin

Aantal berichten : 1939
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Tijger Penis in Ban Doi Pui en Homestay

Bericht van mika777 op zo 24 apr 2016 - 10:39

@khunrob schreef:Pal voor de homestay hut een veld met #papavers, en bijzonder gezicht. Je kan er ook leuke foto’s laten maken in de traditionele kledij aldaar ter plaatse , de Thaise toeristen zijn er gek op en lopen met de kleding door het hele dorp te flaneren.

Ik vind de bloemen van de Thaise papavers erg mooi. In Nederland is nu de tijd aangebroken om te zaaien.  Ik ben op zoek naar papavers om te zaaien (Geen Nederlandse klaprozen)
mika777

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 14-04-16

Bericht van Mireille op zo 24 apr 2016 - 19:47

@mika777 schreef:
Ik vind de bloemen van de Thaise papavers erg mooi. In Nederland is nu de tijd aangebroken om te zaaien.  Ik ben op zoek naar papavers om te zaaien (Geen Nederlandse klaprozen)

In Nederland kan je ze kopen in een Smartshop:
Slaapbol (Papaver somniferum) zaden zijn hier te koop: https://azarius.nl/
Poppy Wit (India), 5 g € 4,50 , je mag niet meer dan 5 zaden bestellen
Papaver somniferum is een eenvoudige plant om te kweken. Een goed bemeste tuin met goede afwatering is het best, maar de plant kan ook gekweekt worden in pot, als er maar genoeg voor de wortels. De zaden kunnen geplant worden tussen september en april. Als er in de winter regelmatig vorst voorkomt, kan je beter wachten met zaaien tot het einde van de winter of het begin van de lente. Plant de zaadjes en bedek ze met een heel dun laagje aarde. Geef ze water tot ze ontkiemen en houdt de aarde vochtig. De plant begint na ongeveer een week te groeien. Als ze opkomen, geef de planten dan met mate water, om rotten te voorkomen.

Waarschuwing
Opium is sterk verslavend.

Mireille

Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 28-04-15
Leeftijd : 42

Bericht van mika777 op ma 25 apr 2016 - 11:50

Hartelijk dank, dat wordt "Dokter Pulder zaait papavers" papavers zaaien voor mij.
mika777

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 14-04-16

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: