Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten :: 2 bots

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Yum Yum Noedels in de aanbieding.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Yum Yum Noedels in de aanbieding.

Bericht van Peter@ op za 3 okt 2015 - 10:56

Vandaag kreeg ik een mailtje van Telegraaf/Groupdeal, ze hebben 26 zakjes Yum Yum en 5 bekers Yum Yum in de aanbieding voor € 5,95 inclusief verzendkosten plus dat je nog iets kado krijgt. Onvoorstelbaar zo goedkoop heb ik het nog nooit meegemaakt. Ik heb het gelijk besteld want het zal wel snel uitverkocht zijn:

http://aanbiedingen.telegraaf.nl/5-95-ipv-19-95-xxl-voordeelpakket-yum-yum-noedels-26-zakjes-en-5-cupnoedels-met-eetstokjes-en-houder-inclusief-verzending031015.html?utm_source=e-ngine_mail&utm_medium=email&utm_campaign=2015-10-03
Peter@

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 03-08-13

Terug naar boven Go down

Re: Yum Yum Noedels in de aanbieding.

Bericht van khunrob op za 3 okt 2015 - 11:40

Peter@ schreef:26 zakjes Yum Yum en 5 bekers Yum Yum in de aanbieding voor € 5,95 inclusief verzendkosten plus dat je nog iets kado krijgt.

Hartelijk dank voor het delen van de #Yum-Yum aanbieding https://drive.google.com/file/d/0B4ZTLDs20B_idVZrNzR5cEtsLVE/view?usp=sharing

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1810
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Bericht van Peter@ op zo 4 okt 2015 - 21:29

Dat was dus in een mum van tijd uitverkocht iets wat ik wel verwacht had maar ik was gelukkig wel op tijd. bounce
Peter@

Terug naar boven Go down

Bericht van Khun Peter op zo 4 okt 2015 - 22:54

Ik was er gelukkig ook op tijd bij dankzij de Thailandgek klokkenluider, en hoppa ik doe de noedels in een kom, zakje kruiden erbij, kokend water erop en dan een minuut of drie laten staan. Dan even roeren en ik heb weer een hartig tussendoortje. Bedankt voor de tip!

Aantal berichten : 350
Registratiedatum : 25-08-14

Terug naar boven Go down

Bericht van Peter@ op ma 5 okt 2015 - 21:09

Ze hadden een fout gemaakt met de uiterste bezorgdatum, er stond eerst op de bevestigingsmail 27 februari 2016 en op mijn reactie zeiden ze moet zijn uiterlijk 13 oktober dus dat is volgende week.
Peter@

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: