Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Dr Fish Spa Bangkok

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Dr Fish Spa Bangkok

Bericht van khunrob op vr 26 jul 2013 - 0:56

Op weg naar dokter vis.

Wilma, Rene en ik vertrokken met de benenwagen vanuit het Chinatown hotel naar de Metro. Het laatste stuk namen we nog een taxi tot we bij Dr Fish Spa aankwamen die boven een autowasserij zat. Eerst werden onze voeten gewassen door een dame voor we mochten plaats nemen in een van de bakken pal voor het etalage raam. Na enkele seconden werden we opgegeten zo was het aan onze kreten te horen. De honderden vissen knabbelen aan je voeten en dat voelt aan als kleine elektrische trillingen Al die kleine visjes die met hun hapmondjes tussen onze tenen spartelden dat was lachen geblazen.

We hadden al meerdere dokter vis bakken gezien in Chiangmai en Bangkok, daar waren we niet heen gegaan, daar we al een afspraak hadden met Rene om dit te doen in Bangkok, ik had geen idee dat er nu al zoveel zaken waren Dr. Fish-methode werkt zo: dompel je je voeten in een bak water vol visjes, die zich vervolgens op je voeten storten. Ze verwijderen nauwgezet elke stukje dode huid, ook de plekjes waarvan je zelf nog niet eens wist dat je dat had, en dompel ook eens je handen in het water. We hebben dacht ik 20 minuten ons laten opeten :-) Leuk om mee gemaakt te hebben.

Visjes komen en visjes gaan. Ook op onderstaand adres waar ik met Rene heen ging is de Spa verdwenen/

Cafa De'Spa By Fishfeet Spa
60/1 ซ. ลาดพร้าว 71 ถ.ลาดพร้าว เขต วังทองหลาง กรุงเทพฯ 10310

60/1 ladprao 71 wangtonglang Bangkok 10310
ปลาบำบัด

Tag: #FishSpa #Bangkok #vissen #spa #renethai
khunrob
Admin

Aantal berichten : 1812
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down