Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Longneck Homestay

Go down

Longneck Homestay

Bericht van khunrob op vr 26 jul 2013 - 1:13

Het is ook mogelijk op bij de Padong Longnecks een hut te huren voor de nacht, leuk om zo de avond en de vroege morgen mee te maken, alleen zijn met hun zonder toeristen.

In prima Engels vroeg deze dame of ik in haar hutje wilde kijken.

De spullen op de kraampjes lieten ze tot mijn verbazing de hele nacht buiten liggen.

Padong Rock and Roll

In de vroege ochtend zijn de Padong allemaal bezig met zich te baden, de lange haren worden gekampt en er gaat een zware laag make-up op hun gezicht. We hadden voor de avond take-away thaise eten mee genomen bij een klein eethuis aan de weg van het Akha dorp Ban Lorcha dat daar in de buurt is.

Heb je dit boek gelezen? Ik vind het echt 1 van de mooiste boeken die ik heb gelezen. De schrijver is ook van de Padaung stam.

Tag: #homestay #langnek #longneck

De bergstammen in Thailand

1. De Hmong hilltribe
 2. De Yao hilltribe
 3. De Lisu hilltribe
 4. De Lahu hilltribe
 5. De Karen hilltribe
 6. De Akha hilltribe

Laatst aangepast door khunrob op do 3 aug 2017 - 20:06; in totaal 1 keer bewerkt
khunrob
Admin

Aantal berichten : 1922
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Re: Longneck Homestay

Bericht van Little Thai princess op zo 18 sep 2016 - 19:29

In de jaren 30 van de vorige eeuw werden de ‘Long Neck’ uit Birma en Chiang Rai, toen ook wel de giraffe vrouwen genoemd naar andere delen van de wereld gebracht om daar in rariteitenkabinetten te worden gepresenteerd maar ook moesten zij vaak ‘acte d présence’ geven in circussen zoals Barnum & Bailey circus, Bertram Mills circus, Hagenbeck en Wallace Circus en het Ringling Bros circus, welke tournees door Europa en Amerika maakten.

Met dank aan Georges Lemaire & Olleke Bolleke

Little Thai princess

Aantal berichten : 583
Registratiedatum : 23-12-13

Terug naar boven Go down

Terug naar boven

Permissies van dit forum: