Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten :: 2 bots

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

~ALS JE IN HET WATER POEPT, KOMT HET TOCH EEN BOVEN DRIJVEN~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Bericht van Olleke bolleke op wo 4 nov 2015 - 11:25

JOMTIEN, 4 november 2015

(Alles wat je stiekem doet, komt toch een keertje uit)

BEDENK VOOR JE ER AAN BEGINT!
Drinkwater uit meer dan de helft van muntautomaten automaten in Bangkok is onveilig voor de gezondheid, dit was het resultaat van de meest recente enquête van de subcommissie van de particuliere sector Onafhankelijke Organisatie voor consumenten bescherming.

De onafhankelijke onderzoekers van de subcommissie namen uit 855 muntautomaten drinkwater automaten, watermonsters in Bangkok voor de test. Het bleek dat er verschillende factoren waren, die het drinkwater uit deze automaten in Bangkok onveilig maken om te drinken.

Bij de test van subcommissie bleek dat 76,3% van de onderzochte automaten geïnstalleerd waren op ongepaste plaatsen zoals op plekken, waarvan de automaten bedekt waren door stof van het verkeer en van constante rook uit de uitlaten van motorisch verkeer. De rest was geïnstalleerd in de buurt van vuilnisbakken en open riool.

Uit de tests bleek verder dat 55,2% van het water automaten uiterst smerig waren, 42,9% had verontreinigde tappunten, 29,4% was verroest, 21,1% was aangetast door andere oorzaken en 11.2% lekte water.

Verder bleek dat van de 93,8% automaten leidingwater gebruikte voor de productie van het drinkwater, en slechts 43,3% van de automaten kreeg maandelijkse schoonmaakbeurt.

Slechts 6% van de automaten gaven waterkwaliteit test weer en bij slechts 7% van de machines was het waterfilter vervangen.

De subcommissie concludeerde vervolgens dat de exploitanten van drinkwater verkoopautomaten en betrokken overheidsinstellingen bedrijf het weinig uitmaakt wat de gevolgen kunnen zijn bij het drinken van verontreinigd water. En het interesseert ze al helemaal geen bal of de consument er ziek van zal kunnen worden.

Geschrokken van deze testresultaten was de Onafhankelijke Organisatie voor consumenten bescherming dus wel en hebben de testresultaten doorgestuurd naar het ministerie van Volksgezondheid, Industrial Standards Bureau en de Consumentenbond Protection Bureau om maatregelen te nemen, inzake de belabberde drinkwater problematiek ten einde om de kwaliteit van het water en de gezondheid van de mensen beter te gaan controleren

Bron: http: //englishnews

Tags: #Drinkwater #Waterzuivering #Water

Olleke bolleke

Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 59

http://www.Ollekebolleke.info

Terug naar boven Go down

Re: ~ALS JE IN HET WATER POEPT, KOMT HET TOCH EEN BOVEN DRIJVEN~

Bericht van Jacques van Teylingen op wo 4 nov 2015 - 11:42

Door het lezen van 'Praat geen poep! kreeg ik al kramp, en tijd geleden (2012) kwam de watertap al ter sprake: "Ik koop flessen water van Singha en van Crystal , 1 1/2 liter kost 13-14 baht. Tegenover de ingang van mijn verblijf staat echter een Watershop !! . Ik denk dat ik dat eens ga uitproberen als ik een paar lege flessen verzameld heb ." https://www.thailandgek.com/t146-renethai-overwintert-in-thailand-week-2#146

Of de overwinteraar het zonder kramp heeft overleefd is mij onbekend.

Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 30-07-13
Leeftijd : 44

Terug naar boven Go down

Bericht van Mireille op wo 4 nov 2015 - 12:30

Een beetje ranzig die Thaise poepautomaten drinkwater automaten Sad
Mireille

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 28-04-15
Leeftijd : 42

Terug naar boven Go down

Bericht van flowerMARCet op zo 6 nov 2016 - 19:43

Tjonge ben een tijdje niet meer op dit forum en op Thailandblog.nl geweest, daar ik het wel heel makkelijk vind dat OLLEKE BOLLEKE IN THAILAND bijna alles van bekende Thailandsites en blogs op zijn "INTERACTIEVE DIGITALE KNIPSELKRANT" weet te plaatsten, waar je alles in 1 keer kan lezen, bedankt Olleke bolleke
flowerMARCet

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 08-04-16

Terug naar boven Go down

Bericht van Olleke bolleke op ma 7 nov 2016 - 12:53

Wat leuk om zoiets op thailandgek.com te lezen. Ik heb hele fijne ervaringen met de webmaster van Thailandgek, een man met het hart op de goede Thaise plaats.
Met enige regelmaat gebruik ik stukjes van Lodewijk in mijn rubriek de stamtafel, juist omdat zijn stukjes lekker kort en bondig zijn om te lezen.
Ik wens thailandgek en zijn lezers alle goeds toe en flowerMARCet, bedankt voor het vriendelijke compliment.
Auke

Olleke bolleke

Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 59

http://www.Ollekebolleke.info

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: