Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten :: 2 bots

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Sanctuary of Truth ‘Heiligdom van de Waarheid’

Ga naar beneden

Sanctuary of Truth ‘Heiligdom van de Waarheid’

Bericht van khunrob op wo 4 nov 2015 - 23:40

Gelegen op een rotsachtige aan de zee in Naklua, het noordelijk deel van Pattaya, ligt de bijzondere de Sanctuary of Truth, een tempel gebouwd uit hout. Het is de  ‘Heiligdom van de Waarheid’ ook wel de Wang Boran of Prasat Mai genoemd.

Toen mijn dochter (december 2003) het bezocht was het mogelijk om een dolfijnenshow bij te wonen, of er zelfs mee zwemmen, geen idee of dat er nog steeds is.

De bouw werd begin jaren tachtig gestart in opdracht van een steenrijke Japanner. Deze man had groot geld verdiend met een hotelketen langs de Thaise kusten. De Japanner nam een paar honderd houtsnijders in dienst om een kasteel te bouwen naar zijn ontwerp. Al meer dan dertig jaar zijn deze houtsnijders bezig om een immens monument gestalte te geven.

Mijn dochter heeft deze foto's gemaakt met een analoog toestel met een fotorolletje erin.

Mijn dochter staat boven de trap, met zwart shirt aan.

Zwemmen met de dolfijnen.

Trefwoord(en) #dolfijnen #zwemmen #Pattaya #Naklua #Sanctuary-of-Truth

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1984
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: