Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Ik (Joost) vertrek naar Thailand

Go down

Ik (Joost) vertrek naar Thailand

Bericht van khunrob op vr 26 jul 2013 - 1:17

Na 50 jaar "hard" werken en sparen heb ik besloten mij bij mijn vrouw, in ons huisje in Buriram, in Thailand te voegen.

Mijn vrouw is nu 49 jaar en onlangs oma geworden, dus zegt ze nu, met die kleine op haar arm voor de webcam, look opa Joost en daar wil ik als voormalig eeuwig vrijgezel ook van gaan genieten. Met haar zoons 19, 22 en 26, overigens hele aardige jongens maar ik kan ze niet verstaan, heb ik niet zo veel contact, al weet ik dat ze veel respect hebben voor mij, maar voor die baby krijg ik toch wel het opa gevoel, Rob kent dat ook.

Fly Emirates

Per 1 oktober ben ik, na 31 jaar, gestopt in mijn kroeg en na alles overgezet en afgehandeld te hebben vertrek ik op zondag 20 november naar Thailand.

Ik vlieg met #Emirates want die hadden een redelijke prijs voor een enkele reis en ik kan 30 kg bagage + 7 kg handbagage meenemen, ik heb al een paar dozen met spullen opgestuurd, dus ik denk nu genoeg te hebben, want kleren heb ik daar al zat en ons huis is ook compleet ingericht, dus meubels e.d. blijven allemaal hier. Als jullie ooit de Isan aandoen en jullie zijn in de buurt van Buriram, zijn jullie altijd welkom, de koffie staat klaar en we hebben ook altijd een slaapkamer over.

Ik zal Rob t.z.t. mijn huisadres, E-mailadres en Thaise tel.nr. sturen en zal nog wel een keer wat van mij laten horen.

Groeten en tot ziens, Joost en Yun

Tags: #Emirates
- Herplaatst bericht van Joost Jongen -
khunrob
Admin

Aantal berichten : 1922
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Terug naar boven

Permissies van dit forum: