Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Bargirls in Thailand.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Bargirls in Thailand.

Bericht van Peter@ op zo 22 nov 2015 - 22:35

Op het Thailandblog mag je niet eens de term hoer gebruiken als benaming voor de Thaise bargirls. Ik vraag me af wat het verschil is?
Peter@

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 03-08-13

Terug naar boven Go down

Re: Bargirls in Thailand.

Bericht van Ron Pattaya op zo 22 nov 2015 - 22:54

Peter@ schreef:Op het Thailandblog mag je niet eens de term hoer gebruiken als benaming voor de Thaise bargirls. Ik vraag me af wat het verschil is?

Een Beetje Geld Voor Een Beetje Liefde

Volgens WikiWoordenboek: "hoer v. een vrouw die tegen betaling seksuele diensten verricht". De schaars geklede dans meisjes hoeven zeker geen hoeren te zjn, tenzij ze mee gaan voor een paar bath.(Bij de ene bar is er sprake van uitkopen bij de andere bar niet) De barmeisjes kunnen ook gezelschaps meisjes (animeren) zijn, die met je kletsen voor een cola waar ze aan paar bath aan verdienen, niet alle meisjes doen aan sex voor een paar bath. Dus om alle Thaise bardames als hoer te bestempelen is dacht ik niet juist. Ga je echter naar een massage salon in met meisjes die een nummer op hun borst hebben, die kan je wel zo bestempelen als je zou willen.

Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 01-08-13

Terug naar boven Go down

Bericht van Peter@ op ma 23 nov 2015 - 9:17

Het woord hoer is gewoon een te beladen woord voor de meeste heren daarom gebruiken ze het liever niet. Je kan wel van alles verzinnen om het anders te noemen maar dat werkt natuurlijk niet. Ik ken een dame in Nederland die alleen maar praat met mannen en toch noemt ze zich een hoer. Trouwens hetzelfde geldt voor heren natuurlijk die heren zoeken want daar heeft niemand het over.
Peter@

Terug naar boven Go down

Bericht van Jacques van Teylingen op ma 23 nov 2015 - 12:49

Er wonen en werken in Chiang Mai veel Burmezen en Shan of Tai Yai die ook veelal van Burmese afkomst zijn. Er zijn genoeg Chan die geld verdienden in bars of sauna, of ze zijn gay, of ze doen alsof. Men heeft het dan niet over hoerenjongens maar noemt ze simpelweg "boys".

Het woord hoer of hoerenjongen zou ik zelf ook alleen gebruiken voor diegene die zijn som tam verdiend door zijn lichaam te verhuren. Om alle bardames als hoer te bestempelen is niet juist denk ik, daar ze het zeker niet allemaal zijn. De farang bar bezoekers noemt men toch ook niet hoerenlopers?

Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 30-07-13
Leeftijd : 44

Terug naar boven Go down

Bericht van Ger070 op ma 23 nov 2015 - 13:11

De farang bar bezoekers noemt men toch ook niet hoerenlopers?

Jawel Embarassed Buriam

Ger070
Ger070

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 28-07-13
Leeftijd : 54

Terug naar boven Go down

Bericht van Mireille op ma 23 nov 2015 - 13:16

Hoe weet jij dat zo zeker Ger070, ben jij weleens in een bar geweest dan?
Mireille

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 28-04-15
Leeftijd : 42

Terug naar boven Go down

Ratler 0%

Bericht van Ger070 op ma 23 nov 2015 - 14:00

Mireille schreef:Hoe weet jij dat zo zeker Ger070, ben jij weleens in een bar geweest dan?

Tot de dames mij bij mijn voornaam gaan noemen dan zien ze mij niet meer !

Ger070
:P
Ger070

Terug naar boven Go down

Bericht van Mireille op ma 23 nov 2015 - 14:27

Ger070 schreef:
Mireille schreef:Hoe weet jij dat zo zeker Ger070, ben jij weleens in een bar geweest dan?
Tot de dames mij bij mijn voornaam gaan noemen dan zien ze mij niet meer !
Ger070
:P

Dus Ger070 bezocht ook een bar, dan ben jij ook een hoerenloper / prostituant, mea culpa weten we dat ook weer 555. Nog meer over hoeren Sekswerksters als straatverkoopsters bij Sanam Luang De vrouwen van de nacht

Gae (23) verkoopt som tam. Maar haar hoge hakken, felrode lippen, nauwsluitend T-shirt en afgeknipte jeans zijn niet bepaald de dresscode van een straatverkoopster. En de papaya, komkommers en tomaten die klaar liggen, zijn van plastic.Gae kán zelfs geen som tam maken. Die verkoopt ze ook niet. Ze verkoopt lao khao, een populair en goedkoop gedistilleerd in Thailand. Leg 300 baht neer en ze gaat met je mee naar een karaokebar. ‘Vandaar zien we wel wat er gebeurt.’

Als u het nog niet geraden had, Gae uit Mukdahan, is een van de vele vrouwen die elke avond met hun handeltje bij station Hua Lamphong neerstrijken en hun lichaam verkopen. Ze bedienen tuktuk bestuurders en bouwvakkers, die zich geen dure massagesalon kunnen veroorloven. Maar ze gaan alleen mee met klanten die ze kennen, want de politie wil zich nog wel eens als klant voordoen.

De jackfruit ghosts hebben elk hun eigen zone

Niet ver vanaf het Grand Palace, in Khlong Lot op de Atsadang weg, strijken ’s avond phi khanoon neer, oftewel jackfruit ghosts. Ze heten zo, omdat ze opvallend onopvallend onder jackfruit bomen zitten, wachtend op klanten. Alleen wanneer een auto stilhoudt, komen ze tevoorschijn, onderhandelen over de prijs en gaan mee of trekken zich weer terug in de schaduw van de bomen.

De jackfruit ghosts hebben elk hun eigen zone: jonge vrouwen, transseksuelen, mannen en oudere vrouwen. Rond Sanam Luang staan aan de ene kant van de weg meest jonge en mooie vrouwen en aan de andere hun pooiervriendjes. De meeste meiden zijn vriendinnetjes van de bekende groep straatracers Vanz boys. Het gebied voor het Saran Rom Park is het werkgebied van mannelijke sekswerkers en in Khlong Lot staan voornamelijk oudere en minder mooie vrouwen.

Nong (20) maakt 1.500 tot 2.000 baht per nacht

Pa, een vrouw uit Zuiden, netjes gekleed, 58 jaar, zit elke avond en nacht van 10 tot 4 uur in Khlong Lot. Meestal verdient ze 400 tot 500 baht per nacht. Haar cliëntèle bestaat uit tuktuk bestuurders, taxichauffeurs en bouwvakkers. De meesten hebben niet veel geld of zijn ouder. Pa doet dit werk al sinds haar dertigste, sinds haar echtgenoot de benen nam. Haar zoon werkt ’s nachts op de markt en is niet op de hoogte van de nachtelijke werkzaamheden van zijn moeder.

De dames rond Sanam Luang heten tamarind ghosts, naar de bomen waar ze onder zitten. Nong (20) werkt er pas kort. Haar tarief is 500 baht, maar alleen om uit te gaan. Wil je meer, dan moet je je portemonnee open trekken. Haar vriendinnen hadden haar verteld dat ze er veel kon verdienen en dat klopt ook wel, want ze maakt 1.500 tot 2.000 baht per nacht. Eenmaal in de  drie maanden houdt de politie een razzia in Khlong Lot, Sanam Luang, Lumpini  Park en Wong Wian in Chinatown. Gemiddeld worden honderd sekswerksters per keer aangehouden. Ze betalen een boete – de meiden bij het Grand Palace 200 tot 300  baht, de Lumpini-meiden 500 tot 1.000 baht – en worden daarna onmiddellijk  vrijgelaten. Maar tal van meiden ontspringen de dans, want die worden  gewaarschuwd door ‘beschermers’. In Khlong Lon komen ze op motorfietsjes langs  om hun beschermingsgeld te incasseren.

Bron: Spectrum, Bangkok Post 2013
Mireille

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 28-04-15
Leeftijd : 42

Terug naar boven Go down

Bericht van Peter@ op ma 23 nov 2015 - 15:00

Een ieder noemt het zoals die wil maar om het woord hoer weg te houden bij een site gaat mij te ver. Trouwens in Pattaya zijn ook genoeg hetero jongemannen die meedoen.
Peter@

Terug naar boven Go down

Bericht van Ger070 op ma 23 nov 2015 - 16:20

Dus Ger070 bezocht ook een bar, dan ben jij ook een hoerenloper / prostituant, mea culpa weten we dat ook weer 555. Nog meer over hoeren

Je hoeft geen mea culpa te zeggen hoor !
Ik ben iemand die er voor uit komt maar in de vrije tijd
bezoek ik ook Tempels en neem dan vaak een meisje(vrouw)mee
die dan haar zegje kan doen daar en de Monnik een beetje
geld geeft wat uit mijn zak komt. :cyclops: wat een schatjes toch.

Even anoniem: 070
Ger070

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: