Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Luister naar Thaise muziek: Lidl Multiroom-Streaming-Speaker

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Luister naar Thaise muziek: Lidl Multiroom-Streaming-Speaker

Bericht van khunrob op do 3 dec 2015 - 19:57

Als muziekliefhebber stream je nu voortdurend nieuwe Thaise nummers en favoriete artiesten. Nu is dat gemakkelijker dan ooit.

SILVERCREST® Multiroom-Streaming-Speaker SMRS 18 A1

De Multiroom-Streaming-Speaker maakt rechtstreeks verbinding met internet via je wifinetwerk , binnen 3 minuten heb je het gefixt, tot meer dan 20.000 internetradiozenders over de hele wereld en  Spotify **, maar voor deze laatste heb je een betaalde premie abonnement nodig.  Voor de bediening moet je wel een Undok app downloaden. Speelt de Speaker af dan hoef je telefoon niet aan te blijven, is dus alleen voor het zoeken naar nummer of harder en zacht, dit laatste kan ook op de Speaker. De SILVERCREST® Multiroom-Streaming-Speaker kan ook op je stereo versterker worden aangesloten, maar ik doe dat niet want hij gaat bij mij in de keuken, nu luister ik naar leuke dans muziek uit Yasothon, ik kan bijna niet stil blijven zitten. Vanaf vandaag bij Lidl te koop.

Welkom in de wereld van gestreamde Thaise muziek

•  Flexibel en onbeperkt muziek streamen van  Spotify Connect  ◦  DLNA (UPnP)
◦  Internet radio-ontvangst
◦  Smartphone en tablet ***
◦  USB-poort
◦  AUX-IN
https://play.spotify.com/user/1121224757/playlist/7fkTzz1KFVuJKaNg7EsoIy

Trefwoord(en) #Streaming #WiFi #internet-radio #Muziek

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1812
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: