Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Geen Thai pussy maar Amerikaanse Boobs

Ga naar beneden

Geen Thai pussy maar Amerikaanse Boobs

Bericht van Kerstman op ma 7 dec 2015 - 12:20

Bangkok heeft een wereldwijde reputatie als het gaat om extremiteiten betreft de Ping Pong Pussy show in Bangkok. Ik hoorden gister nog dat die Thaise meiden soms zelfs vogels en vissen tussen hun benen vandaan kunnen toveren!”, ik ga er niet heen daar mij het een kutshow lijkt. Vergeet die Thaise met hun trukendozen, geef mij maar Sara-X

Rond kerst van vorig jaar ging het maar over twee dingen: de dansende borsten van de 'christmas boob twerker'. Haar kerstvideo werd een megahit op YouTube, kinderen zongen geen 'jingle bells' maar 'jingle balls', al meer dan 24 miljoen mensen zagen haar swingende voorgevel. Het heeft Sara X Mills, zoals de vrouw heet, geen windeieren gelegd; ze kan nu volledig rondkomen . Sara-X is weer terug met een nieuwe video, Sara X wenst je nu al fijne kerstdagen met een leuk trucje!

Trefwoord(en) #Sara-X #ping-pong #Kerstmis
Kerstman

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 20-11-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: