Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Thaise massage olie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Thaise massage olie

Bericht van khunrob op vr 26 jul 2013 - 1:38

A- ThaiStore importeert massageolie uit o.a. Thailand.

B- Sabai Olie wordt al eeuwenlang gebruikt als dé massageolie in Thailand.

Ik kreeg vorige week een doosje van 12 flesjes Sabai olie gelevert in keurige staat. Toen ik  online de bestelling plaatste kreeg ik direct een reactie: Wederom hartelijk dank voor uw bestelling, het heeft even moeten duren maar we zijn blij dat u weer terug bent, uw laatste bestelling is ruim 10 jaar geleden, 21 mei 2001.....Een vriendelijke groet, Jan Afman
http://www.sabai.nl/        Mijn duim omhoog voor Sabai Olie

Ik moest toen terug denken aan een andere bedrijf van Thaise massage olie.Ik ging eens naar de website van dat bedrijf en die ziet er nu zwaar mishandeld uit. Vervolgens ging ik eens Googlen op dat bedrijf - je moet niet alles geloven wat online staat - maar ik las diverse klachten over bv het niet leveren. Blijkbaar heb ik nog geluk gehad met mijn lekkende fles olie. Oudere leden zullen dit verhaal wellicht nog wel weten:

ThaiStore

Wilma werdt jarig
Ik had mezelf suf lopen piekeren over wat ik haar als kado zo geven. Uit armoede vertelde ik haar maar dat ik niets wist, en dat ze gouden oorbellen in Bangkok mocht kopen. Op 1 mei kreeg ik een idee en zocht op google naar massage olie. Op de site  www.massageolie.nl een fraai uitziende fles wat mij wel geschikt leek als kado. 3 Mei een print van deze fles gegeven en dat hij onderweg is. Ik kreeg een mail op 6 mei: Uw order is aangepast naar de volgende status. "Nieuwe status: In behandeling"

13 Mei mailde ik waar mijn olie bleef het antwoord  vanThaiStore sales was: "Wij zullen uw bestelling morgen (vrijdag) naar u verzenden.".
18 Mei weer gemaild met ThaiStore sales waar de olie bleef.
20 Mei hebben we het pakketje mogen ontvangen waarvoor ik moest tekenen. Na de tekening was de Postbode direct weg en ik keek nog verbaast naar 1 van de hoeken van de doos die er nat uit zag. Ik opende de doos die goed verpakt was maar in plaats van een mooie witte fles zat er een half lege  bruine fles  met scheve schroefdop in zoals een  apotheek ze gebruikt in de doos zat  olie  die voor het grootste gedeelte in het karton was ingetrokken. Ik vond het wel een goed zaak om ThaiStore  te waarschuwen over de gebeurtenis daar ze een goed product verkopen.

Hun Reactie:
Geachte mevrouw ,
 Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de verpakking van de 450 ml Aroma massageolie.Ik zal u hierbij uitleggen waarom u een verpakking heeft ontvangen welke afwijkt van de op onze website weergegeven afbeelding.

Het assortiment ‘Aroma massageolie’ van Newsky omvat 15 verschillende aroma’s, in 3 verschillende verpakkingen (450 ml, 1,8 liter en 4 liter). Voor elke soort aroma wordt op onze website voor alle 3 verpakkingen dezelfde afbeelding weergegeven, namelijk die van de 1,8 liter verpakking. De 450ml verpakking is inderdaad een bruin flesje met een metalen schroefdop.

Ik kan u verzekeren dat wij al onze te verzenden pakketten op een zeer degelijke wijze inpakken. Ik kan mij nog herinneren dat uw flacon door mij persoonlijk is ingepakt, in een doos met ruime afmetingen, waarbij de fles massageolie geheel was omgeven door beschermende piepschuimvlokken en of –stukken.De doos moet ‘rechtop’ door TNTpost zijn vervoerd, aangezien zij pakketten altijd vervoeren met het adreslabel bovenop.

Om van verzending ‘rechtop’ extra zeker te zijn, plakken wij bovendien ook nog eens 1 of 2  ‘stickers met pijl naar boven’ op de zijkanten van de doos. Mocht het inderdaad zo zijn dat de schroefdop ‘scheef zat’ en de doos ‘vol met olie’ zat, dan moet de doos toch wel ‘vreselijk mishandeld’ en ernstig beschadigd zijn door TNTpost ! Bovendien zal uit de fles gelekte massageolie de kartonnen doos vrijwel volledig ‘doordrenken’ aangezien karton de massageolie sterk absorbeert, en dit moet dan toch heel duidelijk zichtbaar zijn geweest op het moment van bezorging door de postbode. Wanneer u massageolie bestelde en de postbode vervolgens een zwaar beschadigd en bovendien met olie doordrenkt pakket bij u aflevert, kan ik mij niet voorstellen dat u dit pakket accepteert. Als u het beschadigde pakket had geweigerd was het weer naar ons retour gezonden, en dan hadden wij u alsnog een nieuwe fles toegezonden.
In uw e-mail gaf u aan dat u niet tevreden bent over het type flacon waarin de massageolie is verpakt. De klant van een webwinkel of postorderbedrijf heeft het wettelijk recht om een bestelling welke niet bevalt, naar ons terug te zenden – mits in onbeschadigde en ongeopende toestand - en de bestelling ongedaan te maken.In zo’n geval zullen wij de waarde van de bestelde artikelen onmiddellijk aan de klant terugbetalen.

Als de verpakking echter geopend en/of beschadigd is, is het voor ons onmogelijk om vast te stellen of dit door toedoen van TNTpost of door de klant (u) is gebeurd, en om die reden zullen wij helaas niet over kunnen gaan tot annulering van de bestelling of vergoeding van de schade aan het pakket.

Wij hopen van harte dat u hiervoor begrip heeft.
Vertrouwende u hiermee afdoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij,
Met vriendelijke groet,

Arthur Bruin
ThaiStore sales
info@thaistore.nl

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1828
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down