Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Shanghai massage Amsterdam

Ga naar beneden

Shanghai massage Amsterdam

Bericht van khunrob op vr 26 jul 2013 - 1:39

Met een Tuk Tuk van de Tuk Tuk Company reden we met onze kleinzoon Gavin naar  Massage Center Shanghai.Ik kwam deze oudere foto'n net tegen en bedacht om ze nogmaal te laten zien. Gelijkvloers staan stoelen voor voet massage, en in de kelder is de body massage. Wilma en ik liggen altijd naast elkaar, er staan 2 tafels in een van de kamers. Ik ga daar altijd happy de deur uit, en dat terwijl ze daar niet zeuren om een happy ending :-)

Tuk Tuk Company bestuurder Felix

Gavin heeft moeie voeten en oma draagt hem naar binnen.

Hier knapt een peuter van op.

En opa Rob laat zijn stress weg masseren.

Ik lig bijna te spinnen als een poes.

Everything comes together in an accupressure massage. Whether it's business stress, computer strain or justthe desire to shed all these cares while you're on holiday. We have the treatment for you! In consult with Mrs.Lan and Mr. van Mildert YOU decide what is best for YOU!

SHANGHAI BEAUTY
 ADDRESS:
 KLOVENIERSBURGWAL 28
 1012 CV AMSTERDAM
 +31(0)20 420 94 82
 Body: 35,- (60 minutes)

Alles over masseren vind je hier:

1. Thaise Massage
 2. Thaise massage in vrouwengevangenis
 3. Shanghai massage Amsterdam
 4. Thaise massage olie
 5. Tok Sen massage
 6. Happy ending massage
khunrob
Admin

Aantal berichten : 2064
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Shanghai massage Amsterdam

Bericht van khunrob op do 21 aug 2014 - 20:28

Voor wie naar ontspanning zoekt in Chinatown zijn tientallen massage en beautysalons , na er langere tijd niet geweest te zijn bezochten we Massagesalon Shanghai Beauty weer eens. In de auto maakte we van te voren een afspraak, en dat was maar goed ook er waren slecht 2 i.p.v. 4/5 dames aanwezig. We moesten even wacht tot de masseuses binnen kwamen, en als de behandeling voorbij is, verlaten deze masseuses de beautysalon.Wel even schrikken dat het nu 40 Euro kost. De massage was weer geweldig maar een bedankje voor 5 euro fooi kon er niet af.

Op de terug weg ik de damstraat een frietje gehaald en samen gedeeld. Toen naar de parkeergarage van de Bijenkorf, nog eerst een ijsje bij Van der Linde, en weer schrikken het parkeren koste 17 Euro, het voelde alsof er een beroving plaats vond, een duur dagje dus.

Enkele foto's met mijn telefoon gemaakt

De massage volde stevig en goed aan.

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 2064
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: