Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

De man met de vele bulten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

De man met de vele bulten

Bericht van khunrob op vr 26 jul 2013 - 1:51

In het district Nan reden we o.a naar een dorpje met weinig inwoners. Op de kleuter school zitten  leerlingen uit  verschillende buur dorpjes. We konden nergens slapen en Wilma toverde een klaslokaal om tot een slaapzaaltje terwijl ik een Quest magazine aan het lezen was. Wie kan er zeggen dat hij op school heeft geslapen? O.K enkele "zittenblijvers" uitgesloten haha. We hebben heerlijk geslapen, we was het wennen aan een de lichte urine lucht in de buurt van de wc's. De volgende ochtend ons heerlijk opgefrist bij onze buurvrouw, en Wilma hielp haar nog met haar wasgoed daar ze het druk had met haar mongoolse zoontje. Tijdens het avond eten nam Wilma haar zoontje op schoot en ging hem voeren, daar zijn mama weer geen tijd had.

Maar het meest in het oogspringend was daar een hilltribe die het niet zo getroffen had met zijn gezondheid. Hij zat helemaal onder de dikke bulten, Wilma stopte diverse kleinigheidjes is zijn kleding en onder de rand van zijn muts.

Tags: #Nan #Magazine #Hilltribe #Quest
khunrob
Admin

Aantal berichten : 1812
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Re: De man met de vele bulten

Bericht van flowerMARCet op zo 17 jul 2016 - 12:16

Jemig wat zielig voor die man, ik zal zelf nooit meer klagen als ik bij mezelf een pukkeltje ontdek. Sad
flowerMARCet

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 08-04-16

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: