Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Door hittegolf in Thailand is er een run ontstaan op airconditioners

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Door hittegolf in Thailand is er een run ontstaan op airconditioners

Bericht van mika777 op za 16 apr 2016 - 19:43

THAILAND:- “De aanhoudende hittegolf drijft de verkoop van airconditioners naar grote hoogte.Naast de verkoop van airconditionings, varen de installateurs ook mee op deze hittegolf. Het schoonmaken van airco's en het bijvullen met koelvloeistof wordt nu zoveel gevraagd dat menig bedrijf extra overuren maakt om de klanten tevreden te stellen.

Een airconditioning technicus in de zuidelijke provincie Yala meldde aan het National News Bureau of Thailand (NNT), dat ze een wachtlijst hebben opgezet ten gevolge van de grote vraag in april door vele klanten. Inspectie en reiniging van airconditioners zijn eigenlijke de meest gevraagde diensten, naast een fluctuerende handel in de apparaten zelf.

De #airconditioning groothandel zag in het voorgaande jaar een aanzienlijke stijging in de verkoop. Zij schrijven dit toe aan de verbeterde techniek, wat resulteerde in lagere verkoopprijzen en menen dat is de reden is, waarom veel klanten besluiten om een nieuwe airconditioning unit te kopen. Als gevolg van de heersende hittegolf zijn vooral krachtige apparaten in de orde van 12.000 tot 18.000 BTU erg gewild.

Bron: de Thaise beer

Tags: #airconditioner #airco
.
mika777

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 14-04-16

Terug naar boven Go down

Re: Door hittegolf in Thailand is er een run ontstaan op airconditioners

Bericht van lodewijk Kuis op ma 18 apr 2016 - 10:05

De hoogste temperaturen werden gemeten in Mae Hong Son, Lampang, Sukhothai en Phetchabun het werd daar 43 graden. Drie personen zijn gisteren aan een hartaanval of uitputting overleden als gevolg van de temperatuur die in verschillende provincies boven de 40 graden steeg....pfffff...binnen blijven en je airco aan!

Deze Thailand gek club is een belangrijke informatiebron voor uw toerische oriantatie in Thailand. Heel wat<br />Nederlanders kiezen voor Thailand als vakantiebestemming. Logisch,want Thailand is een land waarvan je gaat houden.<br />het mooier.

lodewijk Kuis

Aantal berichten : 1820
Registratiedatum : 22-05-14
Leeftijd : 46

Terug naar boven Go down

Re: Door hittegolf in Thailand is er een run ontstaan op airconditioners

Bericht van Little Thai princess op di 9 aug 2016 - 9:42

PATTAYA : U weet hoe dat gaat, zo af en toe, maar wel regelmatig moet u de airco units in uw huis in Thailand laten nakijken en schoonmaken. De meeste mannen laten dat soort akkefietjes door hun Thaise vrouw opknappen, die belt een servicebedrijf en maakt een afspraak. Meestal komt er dan een ploegje jonge mannen opdagen om de klus te klaren.

ONDERHOUDSPLOEG
Mannen, zei ik? Kan dat niet door vrouwen gedaan worden dan? Jawel, sinds kort is er een mogelijkheid om een ploegje vrouwen te laten komen om het onderhoud aan uw airco units te verzorgen. Een zeer aantrekkelijke en rondborstige dame van 26 jaar, genaamd Nong Manao (Miss Limoen), heeft haar bedrijf – “Dee Taworn Air Service” (vrij vertaald als ‘altijd goed air conditioner onderhoud’) – op een zakelijke Facebook pagina gezet en sindsdien gaan de zaken uitzonderlijk goed. Van 2 klusjes per dag is het werk gestegen naar 4 á 5 werkopdrachten per dag.

ONDEUGENDE GEDACHTE, JAMMER DAN !

Nee meneer, zet die ondeugende gedachte uit uw hoofd want het bedrijf werkt alleen aan uw airco units en verleent geen aanvullende diensten. Daar zijn er andere gelegenheden in Pattaya genoeg van. Het beste is maar, dat u uw routine niet onderbreekt als u Thaise vrouw een afspraak gemaakt heeft, plant u voor die dag maar een lange wandeling, gaat poolen met een vriend of duikt gewoon de kroeg in, zoals u altijd gewend bent. Als u een vrouw heeft met een jaloerse aard moet u zeker niet thuisblijven als de onderhoudsploeg op komt dagen.

INTERESSE?
Het is uiteraard wel bijzonder dat deze firma alleen vrouwen in dienst heeft en Manao – haar echte naam is Suthanut Khamsom – begrijpt ook best, dat er veel mensen opbellen, die wel geïnteresseerd zijn, maar niet in datgene wat zij aanbiedt. “Ik krijg vaak genoeg telefoontjes van mensen die een ander soort van dienstverlening wensen. Zij vragen dan of ik alleen kan komen! Anderen willen gewoon een praatje en weer anderen vragen mij uit om samen wat te eten. Maar in al dat ben ik niet geïnteresseerd, ik wil gewoon mijn werk doen”

U, euh sorry, uw Thaise partner kan Manao bellen voor meer inlichtingen en een afspraak op nummer 087 – 812 5209

Bron: Thaivisa/Thairath/Olleke Bolleke

Little Thai princess

Aantal berichten : 569
Registratiedatum : 23-12-13

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: