Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Countryzanger Tom Dunde schuldig aan majesteitsschennis

Reageren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Countryzanger Tom Dunde schuldig aan majesteitsschennis

Bericht van lodewijk Kuis op do 2 jun 2016 - 10:20

Countryzanger en roodhemd "Tom Dundee" Thanat Thanawatchararond (58), zoals zijn echte naam luidt, werd in juli 2014 gearresteerd en zit sindsdien in voorarrest. Hij wordt beschuldigd van smadelijke opmerkingen en gebaren, gemaakt tijdens een roodhemdrally in Pathum Thani en een rally in Lak Si, beide in november 2013. De zanger heeft gisteren een gevangenisstraf gekregen van zeven jaar en zes maanden, daar hij zich schuldig heeft gemaakt aan majesteitsschennis. Tegen hem was 15 jaar geëist, maar dankzij zijn bekentenis halveerde de rechtbank de straf. Zowel hijzelf als zijn advocaat Saovalux Po-Ngam zijn verbaasd over de extreem strenge straf.

De twee jaar gevangenschap heeft de zanger gelouterd. ‘Ik ben geen strijder. Ik ben gewoon een entertainer. Mijn job is mensen gelukkig te maken. Ze hebben al veel geleden omdat ik niet vrijgelaten ben op borgtocht. Dus ik wil me niet meer tegen de beschuldiging verzetten.’ Dundee heeft trouwens zijn advocaat laten weten dat hij alleen nog maar wil zingen op verzoeningsconcerten en campagnes tegen drugs en ontbossing wil steunen.

Tags: #majesteitsschennis #Roodhemd

Deze Thailand gek club is een belangrijke informatiebron voor uw toerische oriantatie in Thailand. Heel wat<br />Nederlanders kiezen voor Thailand als vakantiebestemming. Logisch,want Thailand is een land waarvan je gaat houden.<br />het mooier.

lodewijk Kuis

Aantal berichten : 1826
Registratiedatum : 22-05-14
Leeftijd : 46

Terug naar boven Go down

Re: Countryzanger Tom Dunde schuldig aan majesteitsschennis

Bericht van halleej op do 2 jun 2016 - 16:44

De majesteitsschennis wetten van Thailand behoren tot de strengste ter wereld. Verstop bv nooit als je reist bankbiljetten in je schoen. Elk bankbiljet heeft namelijk het portret van de koning en de onderkant van de voet is volgens de Thai het smerigste deel van het lichaam, voor je het weet zit je ook achter roestige tralies. Thailand is een land van respect!!!
halleej

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 11-04-15

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum