Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Er zit een haar in mijn eten

Ga naar beneden

Er zit een haar in mijn eten

Bericht van Khun Peter op di 21 jun 2016 - 17:13

Een farang zit bij een Thais eethuis bij de Patpong een maaltje noodles te eten. Opeens ziet de farang een haar in de noodles zitten. De farang roept de zwaar getatoeëerde  restauranthouder bij zich en begint heftig te protesteren: "Kijk nou, zit er een haar in mijn noodles. Dit hoef ik niet meer. Alsjeblieft. En denk maar niet dat ik hier voor betaal." De farang staat op en vertrekt zonder te betalen.

De Thai is hier toch wel een beetje boos over en volgt de farang naar buiten. Even verderop ziet de Thai de farang een bordeel in stappen. De Thai gaat er achteraan en loopt naar de kamer 17 waar hij de Farang in zag verdwijnen.

De Thai gooit de deur open, en ziet dat de farang uitgebreid een Thaise hoer tussen haar benen ligt te likken. "Zit je bij mij te zeiken dat er een haar in de noodles zit," roept de Thai boos uit, "en nu lig je die vrouw tussen haar benen te likken!" "Ja," zegt de #farang, "maar ik betaal geen bath als ik ook maar een sliertje noodles tegenkom!"

Aantal berichten : 352
Registratiedatum : 25-08-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: