Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Love you summertime 2016

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Love you summertime 2016

Bericht van Khun Peter op di 19 jul 2016 - 19:35

Het is nu al heerlijk weer in Nederland, iedereen zit vandaag buiten met een BBQ. In de loop van de week wordt het tropisch warm, dus tijd om je ventilator te pakken, of koop er snel een.

#zomer #warm #BBQ #ventilator

Aantal berichten : 352
Registratiedatum : 25-08-14

Terug naar boven Go down

Re: Love you summertime 2016

Bericht van khunrob op di 19 jul 2016 - 22:59

Het was zeker een fraaie dag. Als avond eten at ik maar makkelijk,gefrituurde krieltjes , cordon blue en lekker koude 'Gieser Wildeman' stoofpeertjes van Drogenbroek's fruit , die smaken zoals oma ze maakte.

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1828
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Bericht van Mireille op wo 20 jul 2016 - 10:16

Zucht zucht te warm ik blijf wel thuis en geniet lekker sloom van het boek van trailokya krung thon, zeer interessant, van het Museum für Asiatische Kunst van de  Deutschen Digitalen Bibliothek

https://www.deutsche-digitale-bibliothek.de/item/CZY2WFMZSOO37EEEDMG4X2SKZFZSSG4K?query=Bilderhandschrift+Traiphum&isThumbnailFiltered=true&rows=20&offset=0&viewType=list&firstHit=CZY2WFMZSOO37EEEDMG4X2SKZFZSSG4K&lastHit=lasthit&hitNumber=1
Mireille

Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 28-04-15
Leeftijd : 42

Terug naar boven Go down

Bericht van Little Thai princess op wo 20 jul 2016 - 10:34

Met dit weer duik je zo het water in, in Nederland kunnen de meesten wel zwemmen, lees daarom het volgende eens:: U zult mij waarschijnlijk niet geloven dat als ik u vertel dat in Thailand de verdrinkingsdood van kinderen onder de 15 jaar al jaren op nummer één staat, nog ver boven het overlijden van Dengue en verkeersongevallen.

Het ministerie van Volksgezondsheid maakte vandaag bekend dat in de periode van 2006 tot en met vorig jaar maar liefst 10.923 meisjes en jongens kwamen te overlijden door te verdrinken, een ongelofelijk triest aantal slachtoffertjes. Veruit de meeste kwamen om in vijvers en waterreservoirs, volgens het ministerie ligt vooral de oorzaak in het feit dat dergelijke vijvers géén hekken hebben en/of waarschuwingsborden ontbreken dat het water diep is. Saillant detail is wel, dat ruim 400 kinderen verdronken zijn op het terrein van de eigen woning in emmers, bakken en aquaria.

Thailand telt zo'n 8,3 miljoen kinderen in de leeftijd van 5 tot 14 jaar, van dit gigantische aantal kinderen kunnen slechts 2 miljoen een "beetje" zwemmen. Het ministerie vindt dan ook dat de ouders hun dochters en zonen moeten waarschuwen om in de buurt van water te gaan spelen.

Olleke Bolleke denkt dat het beter zou zijn, om één uur per week zwem en drijfonderricht te geven al een hele goede stad in de juiste richting zou zijn. Maar ja, wie luistert er nu naar het petekind van Doctorandus P. niemand toch ?

Met dank aan Auke Boon

Tags: #zwemmen

Little Thai princess

Aantal berichten : 576
Registratiedatum : 23-12-13

Terug naar boven Go down

Bericht van clarik op do 21 jul 2016 - 0:26

Het zal menig Nederlander niet onopgemerkt zijn gebleven. Het was warm vandaag in het land. Hoewel er nog geen hitteprotocol van kracht was, zocht ieder op zijn eigen manier verkoeling. Terwijl ik dit schreef zaten mijn voeten in een bak koud water 555
clarik

Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 11-09-13
Leeftijd : 60

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: