Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Miauw....Kattencafé C Cat Cafe Pattaya

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Miauw....Kattencafé C Cat Cafe Pattaya

Bericht van khunrob op di 2 aug 2016 - 9:17

Kattencafés zijn momenteel erg populair in Thailand. Te midden van de winkels en restaurants is onlangs het eerste katten café op de central Road van onze toeristische metropool geopend.

Het is een koffieshop, welke voornamelijk door deze kleine tijgers bevolkt wordt, het is eigelijk een soort huiskamer waar deze katachtigen zich presenteren als knuffelbeestjes die u ook nog eens mag strelen. Het is een onconventioneel concept, welke afkomstig is uit Azie. Het blijkt in Japan een regelrechte hit te zijn, omdat de mensen daar erg krap wonen om huisdieren te houden.

Bij binnenkomst van deze huiskamer, moet u natuurlijk wel volgens Thaise traditie uw schoenen uitdoen, naast de deur staan flip-flops en uw wordt geacht uw handen te wassen. Het is wel even belangrijk om te weten dat de toegang tot dit paradijs gratis is, maar dat al wat u gebruikt dient te betalen, want van niets, kan de schoorsteen niet roken (alhoewel Nederlanders daar anders overdenken is mij gisteren ter horen gekomen). Er lopen maar liefst 10 verschillende rassen uit heel Azië rond en springen en rennen door de hele huiskamer heen en vinden het geweldig als u een propje papier weggooit om dat te pakken te krijgen maar er zijn er ook die denken....alweer een Farang, doei!!! Ik ga lekker een tukkie doen.

Olleke Bolleke sprak even via de telefoon met de eigenaresse, mevrouw Minette van dit 'Poesen Paradijs' zij verklapte tegen hem, dat de klandizie voornamelijk uit lokale dames bestond, die het heerlijk vinden om dat met een poes op schoot te relaxen. Olleke Bolleke vertelde dat een heeeeeeleee hoop van zijn lezers dat ook erugh interessant vonden, het is immers niet mis..een mooie poes op schoot!

Oh, wat leuk antwoordde de Mw. Minette, dat zullen mijn poezen geweldig vinden, wamt als zij het naar hun zin hebben, dan mogen als ze op schoot zitten en erg graag spinnen. Het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat het spinnen een ontspannende werking heeft op mensen.

Openingstijden: 11-21 uur. Contact, Tel:. 081-381,9899. Informatie is te vinden op Facebook https://www.facebook.com/C-Cat-Cafe-Pattaya-860393234033316/?fref=ts

Met dank aan Olleke Bolleke

Tags: #Katten #Poezen #Kattencafe

P.S Een paar maanden geleden bracht ik met mijn dochter en kleinkinderen een bezoek aan Kattencafe Kopjes in Amsterdam www.kattencafekopjes.nl

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1812
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Re: Miauw....Kattencafé C Cat Cafe Pattaya

Bericht van flowerMARCet op di 2 aug 2016 - 20:13

Miauw miauw miauw ik vond een video van het café miauwwwwwwwwwwwww
flowerMARCet

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 08-04-16

Terug naar boven Go down

Re: Miauw....Kattencafé C Cat Cafe Pattaya

Bericht van Ron Pattaya op za 31 dec 2016 - 0:00

Niet lang geleden ben ik bij Cat Up Cafe geweest.. als je van katten houd is het echt superleuk!! Ik ben er geweest nadat ik bij cloud 47 in Bangkok gegeten had, dat is er dichtbij!

https://www.facebook.com/catupcafe/

Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 01-08-13

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: