Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Verboden in te voeren en te dragen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Verboden in te voeren en te dragen

Bericht van vanburen69 op ma 8 aug 2016 - 1:06

Krokodillenleer en slangenleer en huiden van nog enkele andere dieren is verboden om in te voeren. Mensen durven ook niet goed producten te dragen van de verboden of beschermde dieren.

Nou ik heb totaal geen moeite met mijn thaise krokodillen spulletjes, in tegendeel ik draag ze graag! Het is ook zo'n onzin dat verbod. Die beesten worden in Thailand speciaal gekweekt en hun vlees wordt ook gegeten. Vgl. kalveren en runderen voor ook vlees en leer! Nee, dat mag dan wel weer. Om ons eitje betaalbaar te houden worden de legkippen met honderden opeengepropt in een hok gestopt en dat is ook geen punt. Stel je voor dat je 1 euro cent per ei meer zou moeten betalen. Kijk om je heen in de grote steden van Nederland, als er een scooter voorbij raast dan zit er iemand met een bontkraagje op, niemand die wat over dat bont zegt.Ook de douane op #Schiphol laat bontkraagjes doorlopen, maar als je een riem hebt gekocht op een #krokodillen boerderij, waar je een certificaat bij krijgt ben je de klos
vanburen69

Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 07-08-16

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: