Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Video: Tandarts Bangkok Hospital

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Tandarts in Thailand

Bericht van khunrob op do 25 jul 2013 - 23:54

Wilma had een afspraak met het Bangkok Hospital Medical Center bij Dr. Kasree Chiewcharnvalijkit.

Woensdag 6th Februari 2008, om 15.00 hrs.
Een tandarts waar mannen van dromen, ze loopt op high heels van 18 centimeter. Wilma in de stoel, wijst de laatste kies aan in haar mond, daar Wilma een kroon of eigenlijk werden het er twee want die er naast zat was ook niet te best. Top kwaliteit werd het. De prijs van de 100% porseleinen kroon ? Als je het vergelijkt met Nederland kan je wel zeggen 2 Thaise kronen tegen een Nederlandse kroon. Maar die Thaise is nog van een duurdere kwaliteit.

Een compleet pijnloze behandeling kreeg Wilma die is slaap viel. Ik had ook een afspraak voor een complete controle, een röntgenfoto en een gebitreiniging sessie. We doen dit de laatste jaren steeds vaker in Thailand. Mijn eigen Nederlandse tandarts is niet in staat het werk af te leveren hoe ze het in Thailand doen.

In december 2009 kwam ik terug bij Dr. Kasree. Dat was 2/3 maanden later dan mijn laatste bezoek aan mijn Nederlandse tandarts. Direct lieten ze me een knoert van een wortel ontsteking zien op de foto, die moest er al een tijd zitten dus. Later in Nederland hoorde ik dat tandartsen die ontsteking direct zien, maar niet ingrijpen omdat ze hopen dat je dan spoedig terug komt met last en dan kunnen ze je kronen.

De volgende dag kreeg ik een direct een afspraak met de Endodontologie in het zelfde ziekenhuis, in Nederland zijn daar weken lange wachttijden voor. De Endodontologie gaf mij een 2 daagse behandeling met behulp van een microscoop. Vervolgens kwam Dr. Kasree op haar vrije dag speciaal naar het ziekenhuis voor mij om me te kronen. Terug in Nederland trok mijn tandarts wit weg, want had hij graag die kroon willen plaatsen.

Tag: #hospital #kroon #ziekenhuis #tandarts #bangkok

Meer over tandartsen

1.Tandarts Bangkok Hospital | Thailand Gek Club
 2.Video: Tandarts Bangkok Hospital
khunrob
Admin

Aantal berichten : 1812
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Video: Tandarts Bangkok Hospital

Bericht van khunrob op vr 26 jul 2013 - 2:42

Dr. Kasree Chiewcharnvalijkit aan het werk bij Wilma en Rob.

Medical Correspondence Team
Bangkok Hospital Medical Center
2 Soi Soonvijai 7, New Petchburi Rd.,
Bangkok 10310, Thailand.

Meer over tandartsen

1.Tandarts Bangkok Hospital | Thailand Gek Club
 2.Tandarts in Thailand
khunrob
Admin

Aantal berichten : 1812
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Re: Video: Tandarts Bangkok Hospital

Bericht van lodewijk Kuis op za 26 maa 2016 - 4:56

Leuk weetje: Nieuwe tandartsen in Thailand moeten voortaan hun vergunning elke vijf jaar verlengen. Daarbij wordt gekeken of de certificaten die ze hebben op verschillende tandheelkundige gebieden, voldoen aan de regels van de Dental Council. De nieuwe eis, die het parlement middels een wetswijziging gisteren heeft goedgekeurd, geldt niet voor de huidige praktiserende tandartsen.

De eis dat tandartsen hun kennis moeten bijspijkeren middels research en verslaggeving, blijft gehandhaafd. Zowel huidige als nieuwe tandartsen moeten een score van 100 halen, waarvoor ze 5 jaar de tijd hebben

Deze Thailand gek club is een belangrijke informatiebron voor uw toerische oriantatie in Thailand. Heel wat<br />Nederlanders kiezen voor Thailand als vakantiebestemming. Logisch,want Thailand is een land waarvan je gaat houden.<br />het mooier.

lodewijk Kuis

Aantal berichten : 1775
Registratiedatum : 22-05-14
Leeftijd : 46

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: